Kata2 Dulu & Kini + Poll Dari SINAR HARIAN

CG Sponsors




Apa pandangan anda?


  • Total voters
    0

afifdaud

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 28, 2010
Messages
32,518
Reaction score
237
Points
123
Dulu PAS nak buat negara Islam
BN kata tak sesuai kerana Malaysia rakyatnya majmuk
sekarang PAS guna pendekatan Negara Berkebajikan
BN kata PAS dah lupa Negara Islam.

Dulu PAS tak buat pakatan dengan parti bukan Islam
BN kata PAS ekstrimis, anti sosial dan tak releven
sekarang PAS berkawan dengan DAP, PKR dan ada DHPP
BN kata Pas dah terpesong demi kuasa dan dah sesat.

Dulu pas hanya didokong oleh tok guru, ulama dan orang kampung
BN kata PAS tak moden, fundamentalis dan parti orang kampung.
Sekarang PAS didokong oleh Ulama, profesional dan teknokrat Islamis
BN kata PAS dah tinggalkan kempimpinan Ulama..

Dulu Pakatan buat janji nak turunkan harga kereta
BN kata negara dan industri kerta akan bengkrap
Sekarang BN pula tiru manisfeto nak turunkan harga kereta
semua pencacai kata itu yang terbaik dari BN...

Dulu DAP bantah hudud
BN kata kita perangi DAP yang anti Islam
Sekarang CHUA Sui LEK bantah hudud
BN kata itu hanya kata2 individu

Dulu BN jadi kerajaan Pahang,Johor dan Melaka
sampai sekarang masalah air masih tak selesai
Sekarang bila berkempen sebut bagi BN menang di Selangor dan Kelantan..
kerajaan akan selesaikan masaalah air di kedua2 negeri...



Apa kata anda???



Vietnamese come, dogs and cats missing.
Bangladeshi come, Malay girls missing.
Chinese girls come, husbands missing.
Politicians come, Mongolian girl missing.
Police come, drugs missing.
Election comes, government funds missing.
Election lost, documents missing.
Release true report, doctor missing.
Tell the truth, whole family missing.
Expand Airforce,Jet engines missing.
If you vote Barisan Nasional you'll be missing.


Poll dari Sinar Harian

Jika anda seorang pengundi, manifesto parti mana yang memikat perhatian anda

Manifesto yang mana meyakinkan anda, hingga bakal mempengaruhi sokongan anda

Penilaian anda berhubung tawaran manifesto Barisan Nasional

Mengikut jangkaan anda, bila kemungkinan hari penamaan calon PRU13

Mengikut jangkaan anda, bila kemungkinan hari pengundian calon PRU13

 
Last edited:
Sponsored Post

Don Malaya

CG Top Poster Club
Joined
May 3, 2011
Messages
27,601
Reaction score
943
Points
171
aku xnak vote...tibe2 plak aku rase macam atas pagar...
 

hafis_81

Super Active Member
Joined
Feb 15, 2008
Messages
6,386
Reaction score
32
Points
70
1 undi utk BN maka 5 thn lg malapetaka utk negara!!
 

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
128
pandai susun ayat ahahahhahahS
 

graynicolls

Active+ Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
3,757
Reaction score
37
Points
30
dah berapa banyak poll dalam cg ni.
semua poll pun mesti pr menang.haha
 

kloromonokarbon

Active+ Member
Joined
Mar 24, 2011
Messages
3,268
Reaction score
8
Points
25
Dulu PAS nak buat negara Islam
BN kata tak sesuai kerana Malaysia rakyatnya majmuk
sekarang PAS guna pendekatan Negara Berkebajikan
BN kata PAS dah lupa Negara Islam.

Dulu PAS tak buat pakatan dengan parti bukan Islam
BN kata PAS ekstrimis, anti sosial dan tak releven
sekarang PAS berkawan dengan DAP, PKR dan ada DHPP
BN kata Pas dah terpesong demi kuasa dan dah sesat.

Dulu pas hanya didokong oleh tok guru, ulama dan orang kampung
BN kata PAS tak moden, fundamentalis dan parti orang kampung.
Sekarang PAS didokong oleh Ulama, profesional dan teknokrat Islamis
BN kata PAS dah tinggalkan kempimpinan Ulama..

Dulu Pakatan buat janji nak turunkan harga kereta
BN kata negara dan industri kerta akan bengkrap
Sekarang BN pula tiru manisfeto nak turunkan harga kereta
semua pencacai kata itu yang terbaik dari BN...

Dulu DAP bantah hudud
BN kata kita perangi DAP yang anti Islam
Sekarang CHUA Sui LEK bantah hudud
BN kata itu hanya kata2 individu

Dulu BN jadi kerajaan Pahang,Johor dan Melaka
sampai sekarang masalah air masih tak selesai
Sekarang bila berkempen sebut bagi BN menang di Selangor dan Kelantan..
kerajaan akan selesaikan masaalah air di kedua2 negeri...



Apa kata anda???
ngam angka 13 tu pas aku votedScreenshot_2013-04-10-02-07-25.jpg
 

Amberan

Active Member
Joined
Sep 24, 2011
Messages
1,046
Reaction score
0
Points
20
macai masih belum didetected lg.. 17-0
 
Sponsored Post
Top
Log in Register