BTC USD 61,104.9 Gold USD 1,767.63
Time now: Jun 1, 12:00 AM

"Kata Taubat Dah Pergi Tabligh!"-Shuk Sahar Datang Rumah Cari Fara Lagi?

hiduprakyat

Super Active Member
Joined
Dec 6, 2010
Messages
5,664
Reaction score
420
Points
91
Ramai dah muak bila dengar kisah kecurangan Shuk Sahar sebelum ini

Tak habis-habis bergaduh dengan isteri, Sera bila rumah tangga dikatakan retak disebabkan orang ketiga yang bernama Fara
104706stwa7srq786nlfzf.png

Namun Shuk berjanji tidak akan mengulangi kesilapannya lagi. Siap dah setai tabligh sebagai tanda dah bertaubat dan nak jadi orang yang lebih baik

Namun di Instagram, Fara memuat naik gambar seorang lelaki yang didakwa sebagai Shuk

Fara geram apabila lelaki berkenaan mencarinya kembali.

"Nampak tak siapa ganggu aku? Siapa datang today? Aku semak! Kata dah taubat dah pergi tabligh!"
104707atlll6wl6y8dwqp8.png

Namun tak lama kemudian dia memadam posting berkenaan

Aduhai, drama lagi! Ok jom sambar popcorn! Tunggu episod yang seterusnya-Cari
 
Sponsored Post

MrDisc

Active+ Member
Joined
Dec 22, 2016
Messages
2,724
Reaction score
308
Points
46
Pegi tabligh semayang 5x dpt mencegah kemungkaran

Pegi haji pun ada kes meliwat

Wayang aje ssmua tu
Nama tabligh gak rosak.

Sian org rumah dier jek....

napsu manusia sukan dibendung.

Lagi termenung lagi byk meraung.
 

TT

CG Super Hardcore Club
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
159,531
Reaction score
21,765
Points
1,671
Psiko betol ppuan ni
 

azham

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
6,969
Reaction score
1,884
Points
156
Biar beribu kali kita buat dosa, solat wajib dijalankan.
Solat terus jangan berhenti, In Sha Allah dengan solat tu akan berhentikan perbuatan dosa kita.
Manusia sombong sahaja bila buat dosa tak nak sujud pada Nya.
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
91,868
Reaction score
14,979
Points
1,906
clearly shuk masih ada perasaan pada fara lagi, kan
shuk masih belum move on
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register