Kat Mana Kilang wat Duit..

CG Sponsors




AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
Salam all,

saja jer buka thread nih...sbb aku g cucuk duit kt atm..dapat duit baru..tiba2 terpikir...kat mana kilang wat duit eh...sapa tau..pernah tgk ker...ada kija kosong tak..
 
Sponsored Post

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
Salam all,

saja jer buka thread nih...sbb aku g cucuk duit kt atm..dapat duit baru..tiba2 terpikir...kat mana kilang wat duit eh...sapa tau..pernah tgk ker...ada kija kosong tak..
ntahlah,tp aku minat gak nak tahu ni:D
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
di rahsiakan ar...

nanti korang pi beli duit murah2 time jualan gudang plak..

hahahahaaha
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
ntahlah,tp aku minat gak nak tahu ni:D
meh aku bagitahu. sebnarnye sume duit dan wang yg digunakan di malaysian dicetak di newzealand.:D:D:D
 

sis_zety

Active+ Member
Joined
May 10, 2008
Messages
3,830
Reaction score
10
Points
40
tak tepikir lak aku...
kat mane ek?
 

bellaluna

Legendary Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
itu ari sepupu aku sebuk nk apply keje kt situ.

ape tah name kilangye tue lupe plak aku.

area shah alam neyh.

tp bape byk kilang ek? :-?:-?
 

zkry

Super Active Member
Platinum Member
Joined
May 12, 2007
Messages
6,718
Reaction score
109
Points
78
adehhh...:(:)(( duit, duit... kalau boleh bina sendiri kilang buat duit, dah lama aku buat kat belakang rumah aku...:D:D:))
 

amoya

Fun Poster
Joined
Aug 24, 2008
Messages
549
Reaction score
0
Points
10
seksyen 16 shah alam

royal mint shah alam

selangor
 
Sponsored Post
Top
Log in Register