rakyatmalaysia
Active Member
- Joined
- Jul 6, 2008
- Messages
- 1,844
- Reaction score
- 75
- Points
- 30
Aku ada beli barang ngan dari satu online store baru2 ni, biasa2 dia guna Pos atau SKY NET, dan dua-dua Pos dan SKY NET boleh la aku cakap puas hati ngan servis diorang, ada barang lambat sampai pun, leh gak diorang layan ngan baik, tapi ntah pehal seller aku kali ni gi guna KANGAROO courier, hampeh teruk, bila barang tak sampai, aku call diorang punya Customer Care, staff angkat just bagi aku call branch yang ditugaskan hantar aku punya parcel, then bila aku call branch tu, staff dia cakap dispatch boy diorang dah antar bungkusan aku, tp tak de orang kat opis...


gile penipu!!!!! sebesar besar agensi kat tempat aku keje leh kata tak de orang pada hari bekerja, bila aku persoal diorang letak phone... aku call balik engage... jahat gile keje camtu
aku call HQ diorang kat shah alam ugut nak komplen masuk paper, baru kelam kabut akan hantar segera...
HAMPEHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!


aku call HQ diorang kat shah alam ugut nak komplen masuk paper, baru kelam kabut akan hantar segera...
HAMPEHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!