BTC USD 51,585.0 Gold USD 1,781.03
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral Kanak-kanak 5 tahun koma dipatuk ular tedung senduk

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,199
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,199
Reaction score
16,633
Points
2,376
Padahal ada jer ular dok kat rimbunan, pohon2 buluh... :D

Mungkin dulu sebab buluh ja batang yang ada yang panjang lurus elok untuk senang katok.

Tu la
Silap² terpegang ular sebab ada yang warna sama macam batang buluh
 
Sponsored Post

Hou-Ou

Fun Poster
Messages
896
Joined
Jun 13, 2021
Messages
896
Reaction score
327
Points
41
saya dulu ada lah bunuh tedung dgn buluh saiz tongkat.
O.K lah, sekali hayun , mati la dia.

Tapi sekali tu, ada ular, perkerja indon ketuk pakai kayu panjang je
haha
lagi selamat !

ingat2 balik..bahaya ketuk pakai tongkat buluh tu
baik pakai kayu panjang!
 

findemas

Active+ Member
Messages
3,901
Paid Membership
Joined
Sep 10, 2007
Messages
3,901
Reaction score
292
Points
51
Bagus bela kucing. Kucing2 ak klo nmpk bkumpul kt luar tu tgk2 la mesti tgh main sesuatu. Kadang ular hitam cmni la
Betul tu. Aku kat rumah ni banyak beli kucing kat luar rumah. Memang ular kalau lalu je memang mati kena main dengan kucing2 tu.
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Messages
52,463
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
52,463
Reaction score
1,783
Points
596
Allahuakhbar

Yang saya tau

Ada orang ajar

Bila jumpa ular lagunie

Buka baju kibas bagi ular nie jatuh

Nampak kayu ka apa dekat

Katok kepala dia dalam baju

Kena berani lar
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,938
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,938
Reaction score
22,066
Points
1,671
Allahuakhbar

Yang saya tau

Ada orang ajar

Bila jumpa ular lagunie

Buka baju kibas bagi ular nie jatuh

Nampak kayu ka apa dekat

Katok kepala dia dalam baju

Kena berani lar
Oh kasi selubung itu ular ka baru pukul
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,199
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,199
Reaction score
16,633
Points
2,376
Allahuakhbar

Yang saya tau

Ada orang ajar

Bila jumpa ular lagunie

Buka baju kibas bagi ular nie jatuh

Nampak kayu ka apa dekat

Katok kepala dia dalam baju

Kena berani lar

Takkan kibas dengan baju je
Kang kena patuk naya
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,199
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,199
Reaction score
16,633
Points
2,376
lojik juga sebab Ular tedung hitam ni jenis yg boleh sembur bisa.
dia boleh aim tepat ke mata kita.

Ular yang patuk budak ni jenis bukan yang leh sembur bisa kalau tak silap
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register