BTC USD 50,128.1 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral Kanak-kanak 5 tahun koma dipatuk ular tedung senduk

GeeKaDoY

Active Member
Messages
1,550
Joined
Feb 12, 2008
Messages
1,550
Reaction score
298
Points
51
Ak plak xreti bunuh2 binatang. Ada ular pun ak halau je. Dlm sebulan ni dh 2 ekor ak halau

Mungkin kena ubah la ek
Binatang berbisa & merbahaya memang dibolehkan bunuh kan.

Psst, nyamuk bunuh tak bang? ke main halau syoh2 jer... :D
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,688
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,688
Reaction score
16,562
Points
2,376
Binatang berbisa & merbahaya memang dibolehkan bunuh kan.

Psst, nyamuk bunuh tak bang? ke main halau syoh2 jer... :D

Kena anggap macam nyamuk la
Boleh dibunuh
Tapi jangan katok ular macam bunuh nyamuk
Baler
 

GeeKaDoY

Active Member
Messages
1,550
Joined
Feb 12, 2008
Messages
1,550
Reaction score
298
Points
51
Kena anggap macam nyamuk la
Boleh dibunuh
Tapi jangan katok ular macam bunuh nyamuk
Baler

cuma, cara bunuh dia kena bunuh terus... jangan main2 bagi injured seperti menyeksa, potong ekor ka, cabut taring ka...

kecik2 dulu slalu tengok abang cukup berkenan, kalau ular tedung ni mai rumah, dia suka main2 sarkis (macam kucing main acah2) dulu.
Pas dah bosan baru bunuh, orang dulu2 cakap, lepas bunuh, tanam, lempar jauh. nanti pasangan/ahli keluarga dia mai cari...
 

underscore

Legendary Member
Messages
12,011
Joined
Sep 20, 2008
Messages
12,011
Reaction score
4,436
Points
206
Semoga cepat sembuh dik.
Niat balik kg dah jd tragedi. Ular mungkin dah lama jd tempat tinggal pastu nampak org baru dia anggap ancaman.
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,809
Top Poster #5
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,809
Reaction score
22,056
Points
1,671
Ak folowkan hadis yg ckp klo ular halau 3 kali xblah baru bunuh. Setakat ni semua halau dia blah
Binatang berbisa & merbahaya memang dibolehkan bunuh kan.

Psst, nyamuk bunuh tak bang? ke main halau syoh2 jer... :D
Nyamuk tiup. Kesian 🀣
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,688
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,688
Reaction score
16,562
Points
2,376
cuma, cara bunuh dia kena bunuh terus... jangan main2 bagi injured seperti menyeksa, potong ekor ka, cabut taring ka...

kecik2 dulu slalu tengok abang cukup berkenan, kalau ular tedung ni mai rumah, dia suka main2 sarkis (macam kucing main acah2) dulu.
Pas dah bosan baru bunuh, orang dulu2 cakap, lepas bunuh, tanam, lempar jauh. nanti pasangan/ahli keluarga dia mai cari...

MainΒ² boleh
Tapi kena bunuh jgk akhirnya
 

pudins70

Super Active Member
Messages
9,185
Joined
Mar 28, 2011
Messages
9,185
Reaction score
975
Points
121
Kongsi le ilmu tuan.

Tak ada ilmunya.
Baca bismillah dulu, pastu hayun buluh kat kepala kuat2 supaya tak terseksa.
Kalau tak ada buluh pakai paip conduit PVC tu pun padu jugak.
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,688
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,688
Reaction score
16,562
Points
2,376
Tak ada ilmunya.
Baca bismillah dulu, pastu hayun buluh kat kepala kuat2 supaya tak terseksa.
Kalau tak ada buluh pakai paip conduit PVC tu pun padu jugak.

Buluh ni selalu buat katok ular
Katanya ular kalah dengan buluh
Bisa
 

GeeKaDoY

Active Member
Messages
1,550
Joined
Feb 12, 2008
Messages
1,550
Reaction score
298
Points
51
Buluh ni selalu buat katok ular
Katanya ular kalah dengan buluh
Bisa
Padahal ada jer ular dok kat rimbunan, pohon2 buluh... :D

Mungkin dulu sebab buluh ja batang yang ada yang panjang lurus elok untuk senang katok.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Latest Threads General Chat

Top
Log in Register