BTC USD 39,978.6 Gold USD 1,863.20
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kami sokong ISA

Sponsored Post

Pak Wan

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2008
Messages
5,758
Reaction score
408
Points
81
buat lawak la Anil Kapoor tu...duk ulang ayat yg sama ja... kembang abis kena puji sikit.... Bakal Ketua Menteri Penang tu...:)):)):))
 

arjunawan

Fun Poster
Joined
Feb 26, 2009
Messages
875
Reaction score
26
Points
20
senang ajer conclusion anil kapoor tu ek? hahaha... :eek::eek::eek:

yang pakai songkok tu mcm bagus lah sangat tadi... tapi bila atas stage senyap pulak... pucat ja nampak...
 

alberq

Legendary Member
Joined
Apr 7, 2009
Messages
11,739
Reaction score
37
Points
120
gila kuasa betul mad ghani..kononnya org cakap nak jadi wakil rakyat terus ckp nak jadi KM hahhaha
 

sekam padi

Super Active Member
Joined
Dec 17, 2006
Messages
8,899
Reaction score
252
Points
91
mamat yg pakai songkok atas pentas tu macam member lama aku ajeee....kalu tak silap saleem namanyer...mungkin le..:D:D
 

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,161
Reaction score
49
Points
70
apesal polis2 tak tangkap makluk2 bioll yg buat demotrasi haram ni ??!! sebab amalan demokrasi kat malaysia ni dah rosak angkara umngoookkk .. :">:)
 

mamasit

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2008
Messages
813
Reaction score
0
Points
10
apesal polis2 tak tangkap makluk2 bioll yg buat demotrasi haram ni ??!! sebab amalan demokrasi kat malaysia ni dah rosak angkara umngoookkk .. :">:)

tannkap..tangkap..jgn tak tangkap
 

modengster

Active Member
Joined
Jul 28, 2010
Messages
1,147
Reaction score
35
Points
30
hahaha petak muka hishammudin rais bila perkataan "PENGKHIANAT" disebut...
kahkahkah...pengkhianat je yg takut dgn ISA ni...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register