BTC USD 42,025.5 Gold USD 1,777.54
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kami Sekadar Bergambar, Tiada Yang Luar Biasa Pun!- Zain Saidin

voda

Active Member
Paid Membership
Joined
Feb 23, 2010
Messages
2,322
Reaction score
83
Points
35
015818151.jpg


PETALING JAYA: Aktor Zain Saidin (gambar) menafikan wanita dalam gambar mesra yang tersebar di ruangan hiburan sebuah akhbar, pada Ahad merupakan aktres Rozita Che Wan.

Malah dia mengaku wanita yang dimaksudkan hanya kawannya. Tiada reaksi negatif yang dipamerkan, sebaliknya terdetik perasaan kelakar kepada pelakon drama Kiah Pekasam dan Duyong Aridinata itu apabila membaca artikel tersebut.

“Nampak seperti Rozita Che Wan ke? Bukan dia lah. Kalau nak kata dengan Rozita, di Facebook saya banyak gambar kami berdua dan juga bersama-sama artis lain,” katanya ketika dihubungi mStar Online.

Zain turut menafikan dia memeluk wanita itu dalam gambar tersebut malah menganggap gambar itu cuma gambar biasa dan tiada apa-apa keistimewaan sebalik gambar yang dirakamkan.

Dia menjelaskan, wanita terbabit bukanlah kekasihnya. Tambah Zain, tidak bermakna dia menukarkan gambar mereka berdua kepada gambarnya seorang di status BlackBerry Massanger (BBM) miliknya kerana telah ‘terkantoi’.

“Gambar itu biasa sahaja dan kami tidak berpelukan seperti didakwa. Saya dan wanita dalam gambar itu hanya berkawan.

“Saya tergelak apabila melihat gambar itu. Saya tak suka gambar tu sebab saya nampak kelakar dalam gambaer tu. Jadi, sebab itu saya tukar gambar saya seorang diri semula.

“Kami sekadar bergambar, bukan ada yang luar biasa pun. Tapi seperti yang saya cakap tadi, saya cuma tergelak sebab gambar tu nampak kelakar. Saya tak sangka gambar ni yang dipilih,” ujarnya lagi.
 
Sponsored Post

ah fan

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2009
Messages
8,148
Reaction score
28
Points
70
ayat cover line
 

peja510

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2009
Messages
7,875
Reaction score
41
Points
80
aku tgk pancaindera sebijik RCW
 

lady_nite06

Active Member
Joined
Sep 7, 2009
Messages
2,196
Reaction score
8
Points
25
biase???

so,biasalah men peluk peluk tanpa muhrim?
pergh...macam ni umat Nabi Muhammad SAW
mcm mana xdtg bala
sian orang kat negeri kedah sana nun
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register