To Sell Kami Pembekal Shisha @ Hookah

CG Sponsors




AkuKaya

Active Member
Joined
Jan 4, 2007
Messages
1,280
Reaction score
14
Points
25
PERHATIAN: STOCK PERISA SHISHA DAN BALANG TELAH HABIS. TQ


Anda suka hisap shisha tapi tak tahu kat mana nak beli..
Anda suka hisap shisha tapi tak mampu nak beli sebab mahal..
Anda nak buka bisnes shisha tapi tak tahu nak dapatkan kat mana..


BIAR KAMI SELESAIKAN MASALAH DI ATAS..

Kami membekal segala peralatan untuk shisha
dapur shisha(kecil dan besar), arang shisha, pelbagai perisa shisha,
aksesori-aksesori shisha, alat ganti dapur shisha dan macam macam lagi yang berkaitan dengan shisha.

Sesuai untuk individu suka menghisap shisha atau kedai yang menjalankan
perniagaan shisha.




 
Last edited:
Sponsored Post

AkuKaya

Active Member
Joined
Jan 4, 2007
Messages
1,280
Reaction score
14
Points
25
InsyaAllah gambar akan diuploadkan secepat mungkin
 

raikko5

Legendary Member
Joined
Jul 29, 2008
Messages
14,939
Reaction score
17
Points
115
adusss. takder pic laks.. mana tau leh jadi tok arab lepas nie.... haahhaaahah
 

dell

Super Active Member
Joined
Apr 29, 2007
Messages
8,071
Reaction score
70
Points
80
..tapi kenapa ea setiap kali lepas hisap shisha..

..mesti penin kepala...

..klu isap dapur lain..x plak penin...
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
7,806
Reaction score
137
Points
83
dulu giler gak ah mende ni aku duk serumah 8 org memula beli 2 dapur hehe last2 sorang sebiji dapur muahaha...tp lelame da x muak pulak dapur pun tah kemane huhu
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
..tapi kenapa ea setiap kali lepas hisap shisha..

..mesti penin kepala...

..klu isap dapur lain..x plak penin...
:eek::eek:dapur sekali sedut je :p:p:p
 

anoone

Legendary Member
Joined
Mar 26, 2008
Messages
12,410
Reaction score
60
Points
120
bajet rm100 tu dapat dapur saiz besar mana ek????

er..er...sekali ngan pakej btg betik ker??
wakakkaka
 
Sponsored Post
Top
Log in Register