BTC USD 49,457.9 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kambing 'kayangan' cetus fenomena baharu di Kelantan

Maestro

Active+ Member
Messages
3,868
Joined
Nov 11, 2009
Messages
3,868
Reaction score
861
Points
81
Harga tu sapa letak...
Dia sendiri ke?
Ayat standard org kita...
Dah ada orang tawar harga sekian2 tapi saya x jual
 
Sponsored Post

macellsprvive

Active Member
Messages
1,907
Joined
Mar 25, 2013
Messages
1,907
Reaction score
438
Points
51
Harga tu sapa letak...
Dia sendiri ke?
Ayat standard org kita...
Dah ada orang tawar harga sekian2 tapi saya x jual
Kalau ikut berita dari ostolia ni,
Duit dorg 5k aud.

Baru lagi berita ni, 2020.


Xde yg nak kaitkan dgn 'lembu merah' pulak ke?
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,809
Top Poster #5
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,809
Reaction score
22,056
Points
1,671
Baka mmg harga mahal. Bkn beli utk sembelih
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,693
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,693
Reaction score
16,562
Points
2,376
Nampak kandang dia bersih kemas.
Kadang2 ada baka yang boleh hidup pada persikataran yang bersih sahaja.

Pandai jaga kebersihan
Penyakit pun payah hinggap
 

lau_kau

Legendary Member
Messages
16,650
Joined
Aug 2, 2007
Messages
16,650
Reaction score
2,747
Points
201
Tu dia kmbg plk kayangan nooo
 

safuans

Active Member
Messages
1,673
Joined
Mar 13, 2009
Messages
1,673
Reaction score
320
Points
41
1237448-jpg.421124


Bau dia busuk macam kambing biasa tak?
Kambing kayangan elok kena mandikan dengan sabun dettol ni.
"Duduk diam-diam abu! apa ni renjis-renjis basah la baju apak. Alololo abu manja apak pandai mandi ceyyyyyy"
____________________
 

Zmobile

Junior Member
Messages
58
Joined
Sep 15, 2021
Messages
58
Reaction score
11
Points
11
Harga mahal sebab jenis baka. Seperti smartphone juga ada yang mahal dan ada yang murah.
Bak kata pepatah Johari juga yang mengenali maniam.
 

GeeKaDoY

Active Member
Messages
1,550
Joined
Feb 12, 2008
Messages
1,550
Reaction score
298
Points
51
Kambing kayangan, duk di kandang istana, wangi macam kambing juga yer...

Berani salai ke tak ni...? Geng kayangan je la yang salai, serupa daging lembu yang mahal2 kat luar tu..
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,809
Top Poster #5
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,809
Reaction score
22,056
Points
1,671
Tapi harus ada sijil klo baka ni

Bukan claim sdri.

Ak tgk topi dia pakai tu ak curiga pulak. Ni mcm sebijik geng2 bundle, geng rxz, yg main sembur je harga. Katanya dia je kenal barang, org lain tak 🀣
 

maxpda

Super Active Member
Messages
8,389
Joined
Jan 15, 2007
Messages
8,389
Reaction score
421
Points
91
Kambing 30k ni bela untuk apa?sembelih ke... Berapa harga dagingnye nanti? Lebih sedap dari kambing biasa ker.. Boleh saing2 wagyu ker.. Hahaha
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Latest Threads General Chat

Top
Log in Register