BTC USD 38,230.4 Gold USD 1,803.78
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kalimah Allah & Muhammad s.a.w di tubuh Merpati

jomie

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
6,845
Reaction score
614
Points
111
pic10882.jpg


pic24729.jpg


pic18477.jpg


pic01154.jpg



Kalu Astrok = DELETE:D
 
Sponsored Post

matlan

Passed Away
Joined
Apr 11, 2007
Messages
7,279
Reaction score
165
Points
73
Subhanallah.... mmg real le..
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,235
Reaction score
837
Points
176
Sesungguhnya Kun Fayakun....
 

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
ni bole dibuat klu nak tengok yang lelain kat tasik shah alam ada kedai akuarium yang mana kat badan ikan tu boleh ditulis nombor ikut korang punya suker...

kesimpulannyer benda nih jangan terlalu taksub pada haiwan yang tertera kalimah tersebut takut jadi khurafat lak nanti...
 

jomie

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
6,845
Reaction score
614
Points
111
ni bole dibuat klu nak tengok yang lelain kat tasik shah alam ada kedai akuarium yang mana kat badan ikan tu boleh ditulis nombor ikut korang punya suker...

kesimpulannyer benda nih jangan terlalu taksub pada haiwan yang tertera kalimah tersebut takut jadi khurafat lak nanti...


itu ikan...ini burung la...Allah Maha Besar...

Sesungguhnya sesiapa yang mempertikaikan hukum Allah, maka orang itu digolongkan dalam orang2 yang rugi...
 

elan

Active+ Member
Joined
Apr 10, 2007
Messages
4,796
Reaction score
34
Points
30
subhanallah.... sungguh besar kuasa allah...
 

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
itu ikan...ini burung la...Allah Maha Besar...

Sesungguhnya sesiapa yang mempertikaikan hukum Allah, maka orang itu digolongkan dalam orang2 yang rugi...

aku tak mempertikai hukum allah sesungguhnyer semua kejadian adalah atas kehendaknyer...
seperti yang aku katakan jangan terlalu taksub pada haiwan tersebut takut boleh mengundang khurafat...
:)paid:)paid:)paid
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,520
Reaction score
19
Points
65
perghh...real ar...
 

jomie

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
6,845
Reaction score
614
Points
111
aku tak mempertikai hukum allah sesungguhnyer semua kejadian adalah atas kehendaknyer...
seperti yang aku katakan jangan terlalu taksub pada haiwan tersebut takut boleh mengundang khurafat...
:)paid:)paid:)paid


org kagum pasal kalimah tu..bukannye pasal haiwan tu...:)paid..

cube ngko tgk komen2 yg dorang bagi, ade dorang tulis pasal taksub kat burung tu ke?...:)paid:)paid
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register