BTC USD 61,231.1 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

^^Kalendar Pancing 2009 - Episod 2- "Terhangat di Pasaran-KELI ^^start pg 209

Vote For Ur Best Strike


  • Total voters
    0
Status
Not open for further replies.

Adika

Super Active Member
Joined
Jul 25, 2007
Messages
8,726
Reaction score
3
Points
65
Sedap tu cicah ngn sambal belacan... :">

Ikan apa yg korang selalu pancing... :-?

Ikut orang gak.. kalo meta slalunya tilapia, RU=ruan, aku biasa mancing ikan mahal jew.. yg murah aku lepas blk.. jom la:p
 
Sponsored Post

Adika

Super Active Member
Joined
Jul 25, 2007
Messages
8,726
Reaction score
3
Points
65
Ingat nak turun Bdr Tsk Kesuma mlm mingguni, de sesapa nak join?
 

shane

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,048
Reaction score
244
Points
133
Dah raya 2 minggu, tak de ke sape2 gi mancing??? Boh la gambar sini....
 

Adika

Super Active Member
Joined
Jul 25, 2007
Messages
8,726
Reaction score
3
Points
65
Dah raya 2 minggu, tak de ke sape2 gi mancing??? Boh la gambar sini....

Blm berkesmptn lg la bos, insyaallah Pahlawan Pancing sume akan turun dlm masa terdekat nih..:)cgrock
 

Adika

Super Active Member
Joined
Jul 25, 2007
Messages
8,726
Reaction score
3
Points
65
Pehh.. lama dah x up thread nih.. Oleh kerana berbagai masalah yg menimpa den x dan la nak up. Pegi pon secara solo @ offline jew.. Bg sesapa yg berkelapangan leh la roger den, ingat Sabtu ni/esok nak ke Bangi Lama..
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
tu la lama tak up..
 

azhas71

Active Member
Joined
Apr 24, 2007
Messages
2,055
Reaction score
3
Points
35
tu la lama tak up..

salam lama tak jegok sini hehehe jom layan jackpot kat dmahkota kat area bangi lama hari isnin mlm selasa ader jacpot kat kolam dhmahkota selalu gak aku layan sana
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register