BTC USD 60,054.2 Gold USD 2,411.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

KALAU tahun 2022 dipasangkan/sukarela microchip kpd anda setuju tak?

KALAU tahun 2022 dipasangkan/sukarela microchip kpd anda setuju tak?

  • setuju

  • tak setuju


Poll results are hidden permanently. You must put a time frame inside the setting to show results.

Sponsored Post

Propa aja kot
Kita kan ada akal fikiran
Tuhan bagi akal pd manusia supaya dpt berfikir secara lojik & menilai pendapat org
Mana yg haq & mana yg scam

Chip tu nak kene masuk dlm brain dulu baru bole berfungsi

Mcm kita amik dadah atau alcohol, substance tu mesti tembus blood brain barrier baru bole tukar kita punya personality

Ermmm kat mesia ni tak payah masuk chip
Ko cite pasal komunis, dap, islam melayu je da cukup utk menimbulkan paranoid 🤪
 
Propa aja kot
Kita kan ada akal fikiran
Tuhan bagi akal pd manusia supaya dpt berfikir secara lojik & menilai pendapat org
Mana yg haq & mana yg scam

Chip tu nak kene masuk dlm brain dulu baru bole berfungsi

Mcm kita amik dadah atau alcohol, substance tu mesti tembus blood brain barrier baru bole tukar kita punya personality

Ermmm kat mesia ni tak payah masuk chip
Ko cite pasal komunis, dap, islam melayu je da cukup utk menimbulkan paranoid 🤪
ini kali aku mmg setuju sgt sgn @akudotcom ..hahahah

well said

org msia ni...bak cerita bodoh2kan orang..cucuk vaksin masuk mirochip la..apa la

cukup cerita pasal isu dap , semua jadi meroyan...
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register