BTC USD 61,031.7 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

KALAU tahun 2022 dipasangkan/sukarela microchip kpd anda setuju tak?

KALAU tahun 2022 dipasangkan/sukarela microchip kpd anda setuju tak?

  • setuju

    Votes: 4 36.4%
  • tak setuju

    Votes: 7 63.6%

  • Total voters
    11

2618918

Active+ Member
Joined
Aug 8, 2012
Messages
2,687
Reaction score
1,430
Points
111
Screenshot_2021-08-09-17-39-38-133~3.jpg

Saintis AS dah lancarkan cip dapat mengesan tanda-tanda coronavirus baru di dalam tubuh manusia dalam beberapa minit selepas ditanam di bawah kulit. Ni kalau ulas lebih2, konpom kena cop teori konspirasi
 
Sponsored Post

Jal Leman

Fun Poster
Joined
Apr 2, 2018
Messages
389
Reaction score
48
Points
30

2618918

Active+ Member
Joined
Aug 8, 2012
Messages
2,687
Reaction score
1,430
Points
111
Jika dikuatkuasakan, ada pilihan ke setuju atau tidak? Pasang cip baru dapat keistimewaan, boleh rentas negeri jumpa mak ayah & lain2. Acaner? Nak taknak, lembu cucuk hidunglah
 
Last edited:

lau_kau

Legendary Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,687
Reaction score
2,531
Points
201
Kwn aku askar pangkat jgk la, dia share ngn aku benda nie 5 thn lepas lg.....tp tu la sukar jgk kt nk hadam benda mcm nie
 

TT

CG Super Hardcore Club
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
159,835
Reaction score
21,822
Points
1,671
Negara kena maju betol mcm dlm movie tu baru ngam buat benda ni
 

Jal Leman

Fun Poster
Joined
Apr 2, 2018
Messages
389
Reaction score
48
Points
30
Tadi saya baca dalam page tu, kegunaan mikrocip tu utk buat bayaran tak perlu pakai duit atau kad, kad pengenalan dan lesen.
 

budak_design

Active Member
Joined
Jun 27, 2010
Messages
1,832
Reaction score
9
Points
25
kalau mengikut buah fikiran dari saya seorg yg x berapa pandai ni,rase nye bende ni bukan kalau,cume tunggu mase.kite buleh tengok contoh vaksin kovik dulu org kata konon nya teori konspirasi semua akan di paksa cucuk.kite buleh tgk skrg paksaan secara halus sedang berjalan.aku sdri sudah mula bertukar fikiran utk pegi cucuk demi memikirkan utk menerus kelansungan hdup(jika vaksin itu selamat utk aku).kalau ttp jgk xnk cucuk takut nk g beli kicap dkt giant pun xlepas nanti

*di harap kawan2 semua jgn kait kan aku dgn anti vaksin.aku bukan anti mau pun pro cume berjaga2.kite semua akan mati cume kalau buleh aku nk rasa umo panjang itu je.
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
19,260
Reaction score
2,882
Points
201
Mungkin TT nak terangkan kat kita mcm ni

2020 - kita di takutkan dgn kobid, maka nya di suruh pakai topeng

2021 - kita di takutkan tak dpt bergerak, maka kita di suruh ikut cocok baksin

2022 - mereka akan menggunakan propa modus operandi yg sama utk memasukkan mikrocip plak kot

Kene tgk la tujuannya utk apa
Kalau utk kasi hensem kuat
Apa salah nya hehe
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register