Kalau Nak Banteras Rasuah, Kena Tukar Kerajaan - Zaid Ibrahim

CG Sponsors




Sponsored Post

anak_jatiperak

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2009
Messages
5,360
Reaction score
6
Points
65
Salam..betol tu..selagi dema x jatuh dema x akan insaf da
 

papayaomela

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
6,244
Reaction score
26
Points
70
Sangat betul!... rasuah dah membarah peringkat kritikal dalam BN. Sangat susah utk dipulihkan. Apatah lagi perasuah diangkat pulak jadi pemimpin. jatuhkan BN utk hapus rasuah.
 

sipekan

Fun Poster
Joined
Oct 20, 2008
Messages
487
Reaction score
5
Points
15
What's the guarantee that corruption will be eliminated if we change the government? Does the public servants of around 1 million will be changed too?

I would vote for the Pakatan Rakyat in the next PRU if they can guarantee that.
 

fido1

Banned
Joined
Oct 25, 2009
Messages
7,268
Reaction score
339
Points
81
What's the guarantee that corruption will be eliminated if we change the government? Does the public servants of around 1 million will be changed too?

I would vote for the Pakatan Rakyat in the next PRU if they can guarantee that.
just give them a chance bro...if still same,we change it again..dats a very easy way rite?:)cgrock
 

kozu

Legendary Member
Joined
Apr 12, 2007
Messages
11,037
Reaction score
228
Points
133
What's the guarantee that corruption will be eliminated if we change the government? Does the public servants of around 1 million will be changed too?

I would vote for the Pakatan Rakyat in the next PRU if they can guarantee that.
Then tk payah tukar la..bg diorang rasuah dulu..lama2 sampai negara dah bangkrap..baru la diorang insaf n letak jawatan..hoho:eek:
 

wkl6438

Active+ Member
Joined
Dec 28, 2007
Messages
2,879
Reaction score
2
Points
25
What's the guarantee that corruption will be eliminated if we change the government? Does the public servants of around 1 million will be changed too?

I would vote for the Pakatan Rakyat in the next PRU if they can guarantee that.
ubah dulu baru tahu hasil
 

akuslamberjer

Super Active Member
Joined
Jan 5, 2008
Messages
5,287
Reaction score
103
Points
73
Sebelum nak mengharapkan perubahan yang besar..aku harap kita pakat2 ubah dulu yang kecik..

Rasuah boleh dibanteras bermula dengan diri a.n.d.a


Aku lihat ramai orang bercakap pasal nak hentikan rasuah..hakikatnya di opis dia sendiri yang amalkan..

Aku lihat ramai yang nak banteras rasuah..bila ditahan polis trafik..dia sendiri yang beri rasuah...

Aku lihat ramai yang nak lawan rasuah..bila nak mintak projek dia sendiri yang hulur duit..

Aku lihat ramai yang bencikan rasuah..bila anak nak pohon tu nak pohon ni..dia sanggup nak bagi apa saja...janji anak dia dapat apa2 yang dihajati..

hurmm..cemana tu..
 

kodin

Fun Poster
Joined
Jul 11, 2007
Messages
332
Reaction score
0
Points
10
ubah dulu baru tahu hasil
sblom nk tgok hasil keseluruhan,

tgok hasil kerajaan negeri yg baru tukar tu dulu..

tu pun dah ada tanda2 rasuah dah :(scam

Sebelum nak mengharapkan perubahan yang besar..aku harap kita pakat2 ubah dulu yang kecik..

Rasuah boleh dibanteras bermula dengan diri a.n.d.a


Aku lihat ramai orang bercakap pasal nak hentikan rasuah..hakikatnya di opis dia sendiri yang amalkan..

Aku lihat ramai yang nak banteras rasuah..bila ditahan polis trafik..dia sendiri yang beri rasuah...

Aku lihat ramai yang nak lawan rasuah..bila nak mintak projek dia sendiri yang hulur duit..

Aku lihat ramai yang bencikan rasuah..bila anak nak pohon tu nak pohon ni..dia sanggup nak bagi apa saja...janji anak dia dapat apa2 yang dihajati..

hurmm..cemana tu..
yeap btol. nih tak abis2 nak salahkan org.. :(scam
 
Sponsored Post
Top
Log in Register