Kalau korang gi cameron highland....

CG Sponsors




Sponsored Post

stuck

Active+ Member
Joined
Apr 12, 2007
Messages
3,954
Reaction score
121
Points
33
mcm biasa kalau pegi sana yg confirm strawberry, jagung dan sayur-sayuran,
mmg xde benda lain la nak cari kat atas tu,

anak kecik tu elok la suruh tido kalau x mmg muntah monggek la brp kali muntah anak aku nak naik,
tu ikut simpang pulai tu kalau ikut tapah xtau la mana gayanya..
 

darkriez

Super Active Member
Joined
Feb 9, 2010
Messages
6,825
Reaction score
7
Points
65
aku hari2 ke sana sbb ak ambik petai kat sana....haha
 

darkriez

Super Active Member
Joined
Feb 9, 2010
Messages
6,825
Reaction score
7
Points
65
mcm biasa kalau pegi sana yg confirm strawberry, jagung dan sayur-sayuran,
mmg xde benda lain la nak cari kat atas tu,

anak kecik tu elok la suruh tido kalau x mmg muntah monggek la brp kali muntah anak aku nak naik,
tu ikut simpang pulai tu kalau ikut tapah xtau la mana gayanya..
try pekena teh tarik cameron....
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jun 3, 2013
Messages
62,086
Reaction score
9,757
Points
1,746
Knp aku tak rasa sejuk mcm pi dulu2..
Dulu masa aku darjah 6, 1988,mmg sejuk weh. Kn pakai sweater.
Skang ni bukak bj pun tak rasa sejuk.
a'ah kan tuan, dah tak terasa sejuk dah..
kalau berjalan jalan kat situ, rasa mcm biasa je..
 

Breekachu

Super Active Member
Joined
Dec 15, 2012
Messages
6,287
Reaction score
135
Points
73
Aku tak pernah jejak lagi cemeron ni. Duk dengar ja orang cakap best sejuk, makan seterawbery manis semua. Yerla orang bg pn tak fresh masam ja

Yang mana hisap rokok menthol tu duduk atas ni tak payah beli dh la rokok mentol. Wkwkwkwkwkw
 

scharger101

Active+ Member
Joined
Oct 6, 2009
Messages
2,657
Reaction score
126
Points
33
Aku tak pernah jejak lagi cemeron ni. Duk dengar ja orang cakap best sejuk, makan seterawbery manis semua. Yerla orang bg pn tak fresh masam ja

Yang mana hisap rokok menthol tu duduk atas ni tak payah beli dh la rokok mentol. Wkwkwkwkwkw
Strawbery dah sampai bwh masam la...tu psl kalau turun aku x bwk balik ...jagung ngan ubi bole lagi
 

forexian

Super Active Member
Joined
Sep 28, 2008
Messages
6,034
Reaction score
61
Points
80
pasar mlm cameron da pindah ke skang ni?
kat belah mane ye ?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register