Kalau Comot Suami Pun Tak Lalu Makan - Rozita Che Wan

CG Sponsors




customys

Active Member
Joined
Aug 22, 2010
Messages
1,520
Reaction score
97
Points
40

Pelakon yang terkenal dengan imej seksi dan gemar memakai bulu mata palsu, Rozita Che Wan akui dirinya akan tetap mengekalkan imej sebegitu meskipun mengikuti program MasterChef Selebriti Malaysia Musim Kedua yang bakal berlangsung di Astro Ria mulai 20 April ini.

Menurut Rozita Che Wan atau lebih mesra disapa sebagai Che Ta, dirinya tidak mengalami sebarang masalah sewaktu mengikuti program tersebut walaupun dia memasak dengan gaya yang elegan.

"Betul (masak dengan gaya ala majlis anugerah). Nak masak tak semestinya kena pakai comot-comot. Kita berpakaian cantik pun kita boleh masak. Tak semestinya orang yang cantik itu tak pandai masak".

"Kalau masak pakai comot-comot, suami pun tak lalu makanlah. Solekan saya pun tak adalah luntur ke apa ke. Elok saja. Tak adalah pula bulu mata terjatuh dalam rendang. Tak ada masalah".

Dalam pada itu, Che Ta turut kongsikan pengalamannya sewaktu memasak ketika cuaca panas dan akui masih boleh teruskan cabaran tersebut meskipun cuaca pada ketika itu mencacatkan sedikit solekannya.


"Apabila cabaran di luar, masak selama tiga jam di padang polo ketika cuaca panas, cuma ambil tisu untuk lap peluh".

"Memang tak ada masa untuk betulkan solekan dan dengan muka macam itu lah, kami hidangkan makanan".
 
Sponsored Post

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
bercerai jugak ko....xyah la nak nasihat sangat....isteri kalau nak masakkan utk suami...baca doa n selawat....bukan pakai bulu mata palsu....
 

kelicap

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2011
Messages
3,562
Reaction score
143
Points
33
bercerai jugak ko....xyah la nak nasihat sangat....isteri kalau nak masakkan utk suami...baca doa n selawat....bukan pakai bulu mata palsu....
Amboi myra....laser nampak...
Woiii..bantal busuk aku mana..??
Dah nak pilihanraya tak siap lagi ni..:eek::eek:
 

sidelli

Active Member
Joined
Mar 3, 2009
Messages
1,402
Reaction score
1
Points
25
nape x bogel je sambil masak...
 

boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,564
Reaction score
279
Points
131
sathiya pon ada,mesti best
 

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
Amboi myra....laser nampak...
Woiii..bantal busuk aku mana..??
Dah nak pilihanraya tak siap lagi ni..:eek::eek:
busy la sem ni..ni tgh cuti...baru pasan mesin jahit tertinggal....:((
 

Cynical_Cakcibor

Active Member
Joined
Dec 28, 2010
Messages
1,633
Reaction score
12
Points
25
kalo setakat bergaya je lebih masa memasak nak buat hape kalo masakan tu tak sedap haha :))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register