BTC USD 38,389.9 Gold USD 1,811.84
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kalau bukan sekarang bila lagi nak tazkirah berdepan, kata PU Amin

pelitaminyak

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
4,263
Reaction score
1,261
Points
111
Tersengih je pu amin nak tazkirah kiri dan kanan ......... kain belah dan monxxxx
 
Sponsored Post

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,655
Reaction score
2,596
Points
201

“Lepas Majlis Itu, Banyak Event Saya Tak pergi, Nak Bergambar Pun Takut”​

gh-1-horz-620x317.jpg

Bulan lalu hangat diperkatakan apabila tular gambar Pencetus Ummah (PU) Amin bergambar bersama dua wanita seksi dalam satu majlis berbuka puasa.

Susulan isu tersebut, PU Amin mengakui dia kini lebih berhati-hati untuk menerima jemputan dan apa yang terjadi merupakan satu pengajaran buat dirinya.

BACA: “Tak Semua Perempuan Seksi Murah Nak Disentuh”

“Lepas majlis itu ada banyak jemputan event berbuka puasa, saya dah takut nak pergi. Nak bergambar pun dah takut sebab tu saya pakai mask macam sekarang ni, selain menjaga SOP saya jaga diri saya,” ujarnya kepada mStar.

Dalam pada itu, PU Amin berkata ramai penganjur suka menjemput pendakwah untuk menghadiri majlis mereka tetapi akhirnya mereka yang menjadi bahan kecaman netizen.

“Banyak program sekarang ni apa-apa je nak jemput pendakwah, penyudahnya mereka yang kena teruk. Apa-apa pun kalau boleh kita berjaga-jaga lah atas setiap jemputan yang datang,” katanya.

Terdahulu, PU Amin dikecam teruk susulan gambar tersebut. Difahamkan, foto itu dimuat naik oleh salah seorang wanita yang merupakan seorang Instafamous, Nadira Isaac. Bagaimanapun, Instafamous itu tampil memohon maaf dan sudah pun memadam foto berkenaan.
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
13,290
Reaction score
1,980
Points
201

“Lepas Majlis Itu, Banyak Event Saya Tak pergi, Nak Bergambar Pun Takut”​

gh-1-horz-620x317.jpg

Bulan lalu hangat diperkatakan apabila tular gambar Pencetus Ummah (PU) Amin bergambar bersama dua wanita seksi dalam satu majlis berbuka puasa.

Susulan isu tersebut, PU Amin mengakui dia kini lebih berhati-hati untuk menerima jemputan dan apa yang terjadi merupakan satu pengajaran buat dirinya.

BACA: “Tak Semua Perempuan Seksi Murah Nak Disentuh”

“Lepas majlis itu ada banyak jemputan event berbuka puasa, saya dah takut nak pergi. Nak bergambar pun dah takut sebab tu saya pakai mask macam sekarang ni, selain menjaga SOP saya jaga diri saya,” ujarnya kepada mStar.

Dalam pada itu, PU Amin berkata ramai penganjur suka menjemput pendakwah untuk menghadiri majlis mereka tetapi akhirnya mereka yang menjadi bahan kecaman netizen.

“Banyak program sekarang ni apa-apa je nak jemput pendakwah, penyudahnya mereka yang kena teruk. Apa-apa pun kalau boleh kita berjaga-jaga lah atas setiap jemputan yang datang,” katanya.

Terdahulu, PU Amin dikecam teruk susulan gambar tersebut. Difahamkan, foto itu dimuat naik oleh salah seorang wanita yang merupakan seorang Instafamous, Nadira Isaac. Bagaimanapun, Instafamous itu tampil memohon maaf dan sudah pun memadam foto berkenaan.
Pulak dh pi la bkn salah pun nak dakwah kn
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register