kahwin dengan kembar??

CG Sponsors




Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
ko kesah ke suami/isteri korang kembar?

kirenye ade sorang yg serupe gile ngan pasangan korang?:-?

tak takut ke tersalah nanti?:-?:-?
 
Sponsored Post

taurusboyz90

Legendary Member
Joined
Apr 20, 2008
Messages
10,017
Reaction score
119
Points
123
ko kesah ke suami/isteri korang kembar?

kirenye ade sorang yg serupe gile ngan pasangan korang?:-?

tak takut ke tersalah nanti?:-?:-?
x kisah..x kan semua serupa kot:))
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
msti la taw yg mna satu kita punya :)):)):)):))
kalo buat tertukar mau kena lmpang maut nnti :eek:
 

Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
msti la taw yg mna satu kita punya :)):)):)):))
kalo buat tertukar mau kena lmpang maut nnti :eek:
kan ade kes yg kembar kawin ngan kembar gak....

kan susah tu...~X(~X(~X(
 

ejoybaik

Super Active Member
Joined
May 22, 2008
Messages
5,534
Reaction score
29
Points
70
kawan aku kembar...
sorang dah kawen.. n sorang lagik lom kawen...
sian lak tengok kat yang lom kawen tuh...
huhuh
 

ejoybaik

Super Active Member
Joined
May 22, 2008
Messages
5,534
Reaction score
29
Points
70
ko kesah ke suami/isteri korang kembar?

kirenye ade sorang yg serupe gile ngan pasangan korang?:-?

tak takut ke tersalah nanti?:-?:-?
kalo seiras sekali pon sure hubby dia kenal yang mana satu wife dia
unless hubby dia sengaja wat2 tertukar tuh lain citer ler.. wuwuwuuw
 
Sponsored Post
Top
Log in Register