BTC USD 55,766.8 Gold USD 1,819.50
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kad Kahwin Mawi Ekin Yg TERMAHAL..!!!

heaven

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
2,646
Reaction score
11
Points
25
kadkahwinmawi1.jpg
KUALA LUMPUR, 9 JAN 2009 : Kad jemputan majlis resepsi Mawi & Ekin di Hotel Palace of Golden Horses mungkin menjadi antara kad perkahwinan termahal pernah diedarkan oleh pasangan pengantin selebriti tempatan.

Pihak pengurusan Mawi berkata kad yang berharga RM20 sekeping itu diedarkan kepada 1,300 tetamu. Ini bermakna Mawi memperuntukkkan sebanyak RM26,000 hanya untuk menempah kad itu dari Indonesia, tidak lama dulu.

Kad yang berwarna emas kemerahan itu berkulit tebal dan ia turut diedarkan kepada kerabat diraja dan wakil kenamaan yang diundang pada majlis resepsi berkonsepkan Arabian Night, Ahad ini, 11 Januari.


:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
Bg Derma Dkt Palestin Lg Bagus:mad::mad::mad:

kadkahwinfelda11.jpg

kadkahwinfelda21.jpg

kadkahwinfelda31.jpg

kadkahwinfelda41.jpg

VERSI KENDURI DI FELDA
 
Last edited:
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Rm 20 sebijik....
 

kainlangsir

Legendary Member
Joined
Jul 24, 2006
Messages
12,458
Reaction score
267
Points
141
kawen mahal. nnt kan....bila dah tak serasi..aku malas nak cakap arrr..dah banyak berlaku.
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
bukan duit dia la tuh.....ntah hapa2.....ini dah kira membazir giler2 dah ni...membazir itu amalan......sambung arr sendiri...:p
 

nadiswake

Fun Poster
Joined
Mar 26, 2008
Messages
518
Reaction score
1
Points
15
kenapa la nak bermegah2? kalau bagi makan org2 susah tak pun serma kat palestine lagi la bermakna....
 

xalimx

Super Active Member
Joined
Sep 14, 2006
Messages
6,921
Reaction score
61
Points
70
lepas 2 hari kalo bg aku...duit makan, tmbg lrt, duit minyak... sob3x...

just dpt kad jemputan warna hijau je...murah nya kot :-?
 

ADI78

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,298
Reaction score
17
Points
65
megah ngan arta duniawi....
org yg susah tanak plak nolong
 

razif1224

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2006
Messages
5,113
Reaction score
38
Points
70
pergh... RM20 sekeping tue...

design dalam xde pic ke?
 

mtjeneym

Fun Poster
Joined
Jul 12, 2008
Messages
997
Reaction score
2
Points
15
Duit dia = duit dari peminat dia gak yang tak henti menyokomg Mawi....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register