BTC USD 52,136.8 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Jurukimpal didakwa rogol remaja OKU lembam

akudotcom

CG Top Poster Club
Messages
20,399
Joined
Jun 17, 2007
Messages
20,399
Reaction score
2,966
Points
201
Jurukimpal didakwa rogol remaja OKU lembam

KOTA BHARU - Seorang jurukimpal didakwa di Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas pertuduhan merogol seorang remaja orang kelainan upaya (OKU) lembam di sebuah rumah tahun lalu.

Tertuduh, Mohd. Zul Amri Mohamed, 30, bagaimanapun mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan terhadapnya dibacakan oleh jurubahasa di hadapan Hakim Ahmad Bazli Bahruddin.


Mengikut pertuduhan, tertuduh didakwa telah merogol seorang remaja perempuan yang ketika itu berusia 18 tahun.

Perbuatan itu dilakukan di sebuah rumah di Gunong, Bachok kira-kira pukul 4.45 petang pada 27 Jun tahun lalu.

Tertuduh didakwa mengikut Seksyen 376(1) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebat jika sabit kesalahan.

Pendakwaan dikendalikan oleh Timbalan Pendakwa Raya, Ahmad Fariz Abdul Hamid manakala tertuduh tidak diwakili peguam.

Terdahulu, Ahmad Fariz tidak menawarkan sebarang jaminan kerana tertuduh melakukan kesalahan serius selain polis menghadapi kesukaran untuk menangkap Mohd. Zul Amri untuk menjalankan siasatan sebelum ini.

Mahkamah tidak membenarkan tertuduh diikat jamin dan menetapkan 23 November depan sebagai tarikh sebutan semula kes.-K! ONLINE
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,679
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,679
Reaction score
16,562
Points
2,376
Jurukimpal didakwa rogol remaja OKU lembam

KOTA BHARU - Seorang jurukimpal didakwa di Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas pertuduhan merogol seorang remaja orang kelainan upaya (OKU) lembam di sebuah rumah tahun lalu.

Tertuduh, Mohd. Zul Amri Mohamed, 30, bagaimanapun mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan terhadapnya dibacakan oleh jurubahasa di hadapan Hakim Ahmad Bazli Bahruddin.


Mengikut pertuduhan, tertuduh didakwa telah merogol seorang remaja perempuan yang ketika itu berusia 18 tahun.

Perbuatan itu dilakukan di sebuah rumah di Gunong, Bachok kira-kira pukul 4.45 petang pada 27 Jun tahun lalu.

Tertuduh didakwa mengikut Seksyen 376(1) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebat jika sabit kesalahan.

Pendakwaan dikendalikan oleh Timbalan Pendakwa Raya, Ahmad Fariz Abdul Hamid manakala tertuduh tidak diwakili peguam.

Terdahulu, Ahmad Fariz tidak menawarkan sebarang jaminan kerana tertuduh melakukan kesalahan serius selain polis menghadapi kesukaran untuk menangkap Mohd. Zul Amri untuk menjalankan siasatan sebelum ini.

Mahkamah tidak membenarkan tertuduh diikat jamin dan menetapkan 23 November depan sebagai tarikh sebutan semula kes.-K! ONLINE

Budak OKU ditarahnya
Harap nanti masuk penjara
Tak jadi OKU la
 

akudotcom

CG Top Poster Club
Messages
20,399
Joined
Jun 17, 2007
Messages
20,399
Reaction score
2,966
Points
201
Nazak kelantan ni
Kasi cepat sket buat hudud ke ru355 ke
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,679
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,679
Reaction score
16,562
Points
2,376
Nazak kelantan ni
Kasi cepat sket buat hudud ke ru355 ke

Tak mudah nak laksanakan hudud ni
Tengok kerajaan sekarang mana ada kuasa penuh pun
Bak kata orang sekarang
Dragon yang kawal
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Messages
23,899
Joined
Jan 12, 2008
Messages
23,899
Reaction score
3,797
Points
201
Budak OKU ditarahnya
Harap nanti masuk penjara
Tak jadi OKU la
Harap warden pecahkan rahsia mamat ni kat penjara....rogol budak OKU.....dan semoga dia dijadikan lauk lah....hahahahahhahhahhhahha
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,679
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,679
Reaction score
16,562
Points
2,376
Harap warden pecahkan rahsia mamat ni kat penjara....rogol budak OKU.....dan semoga dia dijadikan lauk lah....hahahahahhahhahhhahha

Tu kalau dia disabitkan kesalahan lah
Kalau ada bukti memang tak ke mana la
Sangkut jgk tu nanti
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,809
Top Poster #5
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,809
Reaction score
22,056
Points
1,671
Berbirat la belakang tu. Xbole naik terus
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,679
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,679
Reaction score
16,562
Points
2,376

akudotcom

CG Top Poster Club
Messages
20,399
Joined
Jun 17, 2007
Messages
20,399
Reaction score
2,966
Points
201
Apa itu lembam
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,679
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,679
Reaction score
16,562
Points
2,376
Apa itu lembam

Payah ni nak bagi kenyataan bila kena soal siasat
Disebabkan kekurangan dia
Moga perogol merasa seksa nanti
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register