jum kita share kata2 org tua!!

CG Sponsors




zaimi2

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 21, 2008
Messages
15,045
Reaction score
390
Points
131
salam cgrian...

den di sini nak kongsi sikit dan nak korang berkongsi ttg kata2 prg tua dulu

ini yang aku selalu dengar


"tangan gatal belah kanan ni duit nak masuk la 2"

tangan gatal belah kira ni nak menampar org ni"

aku nak tanya pasal kenyit2 mata lak

klu belah kanan berkenyit tetiba apa maksudnya?



klu belah kira? hehe ada sapa2 ??share la2 kata2 org tua
 
Sponsored Post

hey_naida

Fun Poster
Joined
Oct 27, 2009
Messages
124
Reaction score
0
Points
10
salam cgrian...

den di sini nak kongsi sikit dan nak korang berkongsi ttg kata2 prg tua dulu

ini yang aku selalu dengar


"tangan gatal belah kanan ni duit nak masuk la 2"

tangan gatal belah kira ni nak menampar org ni"

aku nak tanya pasal kenyit2 mata lak

klu belah kanan berkenyit tetiba apa maksudnya?



klu belah kira? hehe ada sapa2 ??share la2 kata2 org tua


hehehe...kalo belah kanan nk jumpa seseorang yg kita windu ....kalo belah kiri lak...nk nangis kot....http://www.carigold.com/portal/forums/images/smilies/laughing.gif
 

zaimi2

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 21, 2008
Messages
15,045
Reaction score
390
Points
131
lagi???ada pa pa lagi pertunjuk???

nagis pasal apa?

gembira ka buruK?
 

polong

Active+ Member
Joined
May 22, 2008
Messages
3,818
Reaction score
17
Points
25
apa yg sy ingat adalah apabila,
pinggan pecah,cawan pecah atau pe2 lar yg tetiba pecah/b'kecai..
ada lar family t'dekat mngalami kesusahan..haha

bleh tak bro..:)
 

jiwo kacau

Legendary Member
Joined
Jun 16, 2008
Messages
10,308
Reaction score
258
Points
131
tapak tgn kanan tu den ado cayo skit lah...selalu terjadi gatal yo musti nk dpt wet.....heeeeeeeee:D:D
 

fix90

Active Member
Joined
Mar 19, 2009
Messages
2,167
Reaction score
11
Points
25
kalau rama2 bertandang tu hape ekk? atau burung pelik bertandang kat dalam rumah atau kedai?? katanya ada orang nak bertandang

atau pun ada ular besa masuk umah?? kata ada orang nak minang ekk??


hehehehe
 

diana_hana

Fun Poster
Joined
Jun 7, 2008
Messages
788
Reaction score
40
Points
20
salam cgrian...

den di sini nak kongsi sikit dan nak korang berkongsi ttg kata2 prg tua dulu

ini yang aku selalu dengar


"tangan gatal belah kanan ni duit nak masuk la 2"

tangan gatal belah kiri ni nak menampar org ni"

aku nak tanya pasal kenyit2 mata lak

klu belah kanan berkenyit tetiba apa maksudnya?



klu belah kira? hehe ada sapa2 ??share la2 kata2 org tua
huh? :eek: bukan nak keluar duit ke?
mak teman ckp camtu...

oo ye ...teman pun ade gak nak kongsi...
kalo ade bulumata jatuh...kite letak kat atas rambut kite...
nnt rambut jadi lebat...

teman slalu wat camtu...tapi hasilnyer xder pun :eek:
korang test ler
 
Last edited:

timur & barat

Super Active Member
Joined
Jan 8, 2010
Messages
9,416
Reaction score
908
Points
116
org tua2 kate...
nkmsuk syurga undi PAS...

org tua2 kte...
nk idup sng join UMNO...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register