Julie's kilangnya mempunyai lebih 300 warga Nepal

CG Sponsors




302

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2009
Messages
10,839
Reaction score
64
Points
125
nepal nie muke mcm hindustan ke mcm cine
 
Sponsored Post

selambeyaya

Super Active Member
Joined
Mar 29, 2008
Messages
5,101
Reaction score
13
Points
65
bagus julies ni , ambik anak tempatan bekerja. anak tempatan dari nepal :D:D:D
 

BOCEH

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 8, 2009
Messages
28,314
Reaction score
77
Points
120
busuk nepal nii
 

apiez_863

Active Member
Joined
Nov 9, 2009
Messages
1,847
Reaction score
8
Points
25
Biskut tu buat guna mesin. Mana ada guna tangan dah la ni
kawan aku penah jadi manager sini...
biskut yg rentung masuk balik production...
doh yg terjatuh kat lantai kutip balik masuk production...
ada jugak pekerja yg pakai tangan pegang doh...

tu sedap rasanya...:eek::((
 

demimasa

Active+ Member
Joined
Jan 20, 2010
Messages
2,824
Reaction score
405
Points
41
kawan aku penah jadi manager sini...
biskut yg rentung masuk balik production...
doh yg terjatuh kat lantai kutip balik masuk production...
ada jugak pekerja yg pakai tangan pegang doh...

tu sedap rasanya...:eek::((
Biar betul. Pengotor betul ~X(
 

nazrirazra

Legendary Member
Joined
Jul 17, 2009
Messages
11,925
Reaction score
213
Points
128
sebab tu ramai org Islam bila ngaji jadi *****... banyak duk makan dari hasil air tangan org bukan Islam.

kalau belajar tahfiz ni.... dah tak boleh dah niii nak makan nehh. nanti susah ingat!
 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
32,466
Reaction score
1,449
Points
206
boleh agak suasana dalam kilang macam mana.
mesti KOTOR!!!
 

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,318
Reaction score
399
Points
81
biskut julies peanut butter 180g rm4.6
julies.com.my/product/peanut-butter
 

notepad

Super Active Member
Joined
Sep 17, 2011
Messages
7,921
Reaction score
455
Points
96


perasan tak Julies Biscuits tak ada logo halal jakim ?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register