BTC USD 63,009.3 Gold USD 1,802.21
Time now: Jun 1, 12:00 AM

jom senaraikan masalah2 yang timbul sejak PKR di tubuhkan

anuarcsu

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 3, 2010
Messages
2,630
Reaction score
0
Points
20
Banyak masalah2 yang dihadapi oleh PKR timbul sejak tahun 2008 lagi. lebih ketara setelah pakatan rakyat dapat merampas 5 buah negeri daripada BN.. kenapa ini berlaku.. sedangkan bukan calang2 orangnya yang menerajui PKR.. iaitu bekas Timbalan Perdana Menteri Datuk seri anwar ibrahim yang kini menjawat sebagai Penasihat PKR. Antara masalah yang timbul adalah:

1) Penipuan besar2ran 16 sept yang kononya nak memerintah Malaysia
2) Ahli2 parlimen dari pkr yang telah melompat sebagai ahli parlimen bebas kerana tidak mempercayai lagi pkr
3) Masalah pemilihan jawatan parti pkr
4) pengakuan dari Datuk zaid tentang masalah pkr.
5) pergaduhan
6) perlakuan samseng segelintir ahli parti
 
Sponsored Post

E-champ

Active+ Member
Joined
Dec 19, 2009
Messages
2,733
Reaction score
29
Points
30
Banyak masalah2 yang dihadapi oleh PKR timbul sejak tahun 2008 lagi. lebih ketara setelah pakatan rakyat dapat merampas 5 buah negeri daripada BN.. kenapa ini berlaku.. sedangkan bukan calang2 orangnya yang menerajui PKR.. iaitu bekas Timbalan Perdana Menteri Datuk seri anwar ibrahim yang kini menjawat sebagai Penasihat PKR. Antara masalah yang timbul adalah:

1) Penipuan besar2ran 16 sept yang kononya nak memerintah Malaysia
2) Ahli2 parlimen dari pkr yang telah melompat sebagai ahli parlimen bebas kerana tidak mempercayai lagi pkr
3) Masalah pemilihan jawatan parti pkr
4) pengakuan dari Datuk zaid tentang masalah pkr.
5) pergaduhan
6) perlakuan samseng segelintir ahli parti


hish TT nie x habis2 dengan masalah..MAsalah UMNO xnak senaraikan ker???:">:">:">:">
 

poknik

Legendary Member
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
TT.... aku rasa perkataan 'masalah' tu tak tepat la.. aku rasa lebih tepat kalo digantikan ngan perkataan 'isu'...

sebab kalo masalah ni maksudnya lain.... masalah pada rakyat ke, atau pada pencacai umngok ke, atau masalah pada TT saja?

A mungkin satu masalah utk ko, tapi bukan masalah utk aku..
B mungkin satu masalah bagi aku, tapi bukan masalah utk ko...
 

digimortal

Active Member
Joined
Dec 19, 2009
Messages
2,333
Reaction score
21
Points
25
laaa..

adalah baik bincangkan;
- senaraikan masalah2 yang timbul sejak UMNO/UMNGOK di tubuhkan

x kan x boleh kot..

wakakakakakakaka..
 

loqueila

Active+ Member
Joined
Feb 6, 2009
Messages
3,630
Reaction score
139
Points
33
laaa..

adalah baik bincangkan;
- senaraikan masalah2 yang timbul sejak UMNO/UMNGOK di tubuhkan

x kan x boleh kot..

wakakakakakakaka..

ni tak payah, berjota2 masalah nanti pening nak baca :))
 

mamaimran

Super Active Member
Joined
Jun 14, 2009
Messages
6,048
Reaction score
146
Points
73
Kalau himpunkan sume masalah parti dalam PR pun blum dapat chelen masalah UMNGOK. :D:p
 

vardenq

Banned
Joined
Jul 25, 2008
Messages
1,503
Reaction score
18
Points
25
PKR ni bukan parti Kelingg ke?
cakap pon asik bebelit je
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register