BTC USD 19,255.3 Gold USD 1,809.11
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Jom Berubah Dan Berusaha Untuk Mendapatkan Wang Sejuta Ringgit

Norfazli

Active+ Member
Messages
3,202
Joined
Dec 23, 2007
Messages
3,202
Reaction score
88
Points
30
1.Saya ingin memberikan beberapa langkah yang mungkin akan mengubah hidup anda

2.Ambil sekeping kertas A4

3.Tulis perkataan " Saya akan berusaha mendapatkan RM 1,000,000 sehingga 30/5/2014 "

untitled.png


4.Lekatkan kertas A4 tersebut di tempat yang anda sentiasa lihat

5.Setiap hari sekurang-kurangnya sekali anda baca apa yang anda tulis itu

6.Di masa yang sama cuba fikir apakah yang perlu anda buat untuk mendapatkan wang sejuta ringgit contohnya memulakan perniagaan.

Nota : Perbincangan lanjut tentang apa yang perlu dibuat untuk mendapatkan wang sejuta ringgit di sini http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?p=5032170#post5032170

7.Jom kita sentiasa update apa yang berlaku kepada anda dari semasa ke semasa

8.Anda rasakan mustahil anda boleh menjadi jutawan?

9.Satu cerita, 10 tahun dulu saya mempunyai satu matlamat yang saya hendak tetapi saya rasakan mustahil bagi saya untuk mencapai matlamat tersebut

10.Tetapi kini, matlamat tersebut saya sudah capai walaupun pada mulanya saya rasa ia mustahil

11.Setelah saya buat analisis.saya dapati itulah sebenarnya kehebatan mempunyai matlamat.Mempunyai matlamat sebenarnya adalah satu doa.Sekiranya kita berdoa,berusaha dan bertawakal.Insyaallah tuhan akan makburkan doa

Update:

1.Saya yakin kita sebenarnya boleh menjadi jutawan.Yang menghalang sebenarnya adalah diri sendiri

2.Sikap tidak yakin yang berkata " boleh ke aku jadi jutawan? " itulah yang sebenarnya menghalang anda menjadi jutawan

3.Tiada siapa yang akan ubah nasib anda sekiranya anda sendiri tidak mengubahnya


Thread berkaitan :

http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=101737

http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=92008

http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=85518

http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=84947

http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=83577

http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=72043

http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=38244
 
Last edited:
Sponsored Post

EzY-eLoaD

Legendary Member
gem
Messages
12,747
Paid Membership
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115
oh peraduan nie...nk join
 

zuljaalaa

Legendary Member
gem
Messages
11,897
Joined
Jun 3, 2006
Messages
11,897
Reaction score
56
Points
125
baik cat terus dinding rumah tu..
tak pon buat wallpaper kat dinding lawa-lawa..
ye lah nak dapatkan sejuta kan? modal kasi lebih sikit laa..
takat A4 jer selalu buat tak nampak
 

pesukec

Active Member
Messages
1,174
Joined
Jun 18, 2007
Messages
1,174
Reaction score
1
Points
25
peraduan ker harapan nie...:-?:-?~X(~X(
 

zalweb

Super Active Member
Messages
5,156
Joined
Feb 13, 2006
Messages
5,156
Reaction score
286
Points
81
Kalau semua ahli suka kita ada matlamat tinggi camni kan best...Ini setakat target perak...Mana nak maju sukan malaysia...
 

airden

Active Member
Messages
1,183
Joined
Mar 22, 2007
Messages
1,183
Reaction score
2
Points
25
chaiyokkk...aku selalu sebut...'aku mesti dapat sejuta dalam masa 3 tahun' masa nk tido sampailah aku tertido...hehehe...law of attraction...
 

adar

Super Active Member
Messages
9,027
Paid Membership
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
dipetik dr buku think and frow rich. :D
 
Sponsored Post

Top
Log in Register