Jom Belajar Qi Gong Shaolin Soccer Hoyeh!!

CG Sponsors




Sponsored Post

rising_spirit

Active Member
Joined
May 24, 2008
Messages
1,456
Reaction score
1
Points
25
qigong nie masuk malaysia dulu tahun awal 90an....dr.amir tu abg angkat aku.

dia dibawa masuk oleh yusoff chong dari china.masa tu yusof chong datang melawat malaysia dan persatuan daruh fitrah malaysia iaitu persatuan cina islam. masa tu yg mula mula diperkenalkan oleh yusof chong ialah dr.amir, uztaz kamal koh dengan aku sekali. siap ada masa paper masa tu.

lepas tu aku tak sempat nak join dah...tak sangka skang dah femes dan maju.
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
tingin nak bajar,dulu selalu baca qigong ni dalam komik raja rimba jer..
 

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136
leh ke orang islam join nih ?.. ahaks!!
 

wicked_game

Active Member
Joined
Nov 12, 2008
Messages
2,044
Reaction score
2
Points
25
qi gong ni yg mcm silat tu ek..? bole tingkatkn tenaga dalaman ni.. :D
 

Burdok

Fun Poster
Joined
Jan 12, 2008
Messages
322
Reaction score
46
Points
20
Macam Best jew..Nak ikutlah..
 

old_code

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Oct 12, 2006
Messages
3,814
Reaction score
69
Points
30
Chi aku dah kong.....bule recharge ker

hehehehehe...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register