Movie Jom Bagi Bintang Movie Terakhir yang Anda Tonton!

CG Sponsors




Sponsored Post

liverpool

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Mar 5, 2009
Messages
9,677
Reaction score
260
Points
91
Aladdin (2019) 10/10


besh film ni ..sesuai di tonton seisi keluarga..

plot menarik..grafik menarik...
ending pun hebat...
tp ni film muzikal la..monyet main drum tu yg aku gelak sakan
Mmg best citet dia..lagu dia pun siok d dengar
 

belam

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2013
Messages
5,788
Reaction score
223
Points
73


korg dah tgk citer ni?film lama..2016 rsnya.
kapel tu nak anak tp bini dia takle mengandung..cr ibu tumpang yg belah kiri rmbut kerinting..
rupa rupanya minah tu psiko...layan juga...tp ada beberapa adegan sex yg tak melampau...

7/10
 

nationagainstzionist

Super Active Member
Joined
Oct 17, 2012
Messages
5,675
Reaction score
184
Points
73
Yesterday (2019) 7.5/10



-beatles
-oasis
-coke
-ciggaretes
-harry potter

antara yg xwujud dlm movie..so dia amik kesempatan la...
 

nationagainstzionist

Super Active Member
Joined
Oct 17, 2012
Messages
5,675
Reaction score
184
Points
73
Inside Man: Most Wanted 7/10





sequel dr inside man yg pertama.., balas dendam dr kes berlian tu..
tp kali ni kakak c dalton tu yg terpaksa plan rompakan tu..
plot ok..tp x besh mcm yg dulu tu..pelakon2 tu pun mcm xbesh...hehehe
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
27,954
Reaction score
826
Points
171
x man dark pheonix

5/10

jalan cerita sampah betul la xman ni.. dari dulu sampai sekarang conflik tetap sama .. asyik xman lawan mutan sendiri.. lawan manusia plak boring gila
 

dan50

Super Active Member
Joined
Aug 22, 2010
Messages
6,444
Reaction score
108
Points
73
makmum ada port live streaming?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register