Joint Venture Closed - Pemulangan Modal

Recommended Brokers


carimas888

Fun Poster
Joined
Jun 3, 2009
Messages
988
Reaction score
0
Points
10
no sape ni?
org ni kontek ngan amir lg ke?
dalam 3 minggu lepas aku dah gi pejabat dia kat dungun tu...
memang takde yang tau pasal dia...
akak tu cakap, semua adik beradik amir pun hilang sama ngan amir...
memang tak boleh cari sape2 dah yang ada kaitan ngan amir...
kakaknya duk KL.. abang iparnya polis.. pun hilang.. :eek::eek:
jumpa kat akhirat la...
uishhh..suma pakat hilang ker..mmm#:-S
 
Sponsored Post

ptgk88

Legendary Member
Joined
Feb 1, 2010
Messages
11,529
Reaction score
2
Points
115
amir ini dah tak ada kat dungun...tapi rasa fizikal badan dah gemuk...perbualan dulu nak cuba scam besar nak perangkap saya dulu dlm ym...
 

ptgk88

Legendary Member
Joined
Feb 1, 2010
Messages
11,529
Reaction score
2
Points
115
amir ini dah tak ada kat dungun...tapi rasa fizikal badan dah gemuk...perbualan dulu nak cuba scam besar nak perangkap saya dulu dlm ym...
 

nikkeanu

Active+ Member
Joined
May 17, 2008
Messages
4,068
Reaction score
74
Points
60
lame tak jenguk thread ni...
apa kabar agaknya si amir...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register