Covid-19 Jika PRU Diadakan Bulan Depan, Adakah Kamu Akan Mengundi ATAU Tidak?

CG Sponsors




Sponsored Post

MrLan

Junior Member
Joined
Nov 3, 2020
Messages
65
Reaction score
7
Points
11
anak2 melayu ok je. hehe.
anak-anak Melayu akan undi UMNO+PAS+PPBM+GPS+BN, terus landslide win pru15 nanti. tengok je ler kalau tak caya cakap wa...hehehehe
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
10,473
Reaction score
1,883
Points
201
Jgn cari pasal musim2 covid ni nak PRU
nanti masing2 hentam sesama masing2
Cari pasal sendiri namanya ni

kalau da ok, reda normal
Nak mengundi, memiket, mengempen teruskan
buat pilihan masing2

kualiti hidup akan sama
Takde la perubahan ketara sgt
Kecuali kita ada kepentingan politik dlm kerja kita & idola kita menang
atau kita sendiri ambil peluang yg di janjikan oleh idola kita

]

kpd sapa yg terasa tertipu
Jgn mengalah, next time bole cuba undi lagi :D
 

MrLan

Junior Member
Joined
Nov 3, 2020
Messages
65
Reaction score
7
Points
11
Jgn cari pasal musim2 covid ni nak PRU
nanti masing2 hentam sesama masing2
Cari pasal sendiri namanya ni

kalau da ok, reda normal
Nak mengundi, memiket, mengempen teruskan
buat pilihan masing2

kualiti hidup akan sama
Takde la perubahan ketara sgt
Kecuali kita ada kepentingan politik dlm kerja kita & idola kita menang
atau kita sendiri ambil peluang yg di janjikan oleh idola kita

]

kpd sapa yg terasa tertipu
Jgn mengalah, next time bole cuba undi lagi :D
terboikkkkk
 
Sponsored Post
Top
Log in Register