BTC USD 50,629.4 Gold USD 1,782.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Jerung Darat Utk Dijual (TXR150) ---> Harga Turun.Urgent Sale

RempiterZ

Fun Poster
Messages
131
Joined
Sep 8, 2007
Messages
131
Reaction score
2
Points
10
Salam semua,
Aku ada motor utk dijual.Nk rasa pakai moto lain la pulak..

Details:

1) Buatan : Suzuki
2) Nama Model :TXR150
3) Keupayaan Enjin (cc) :147cc
4) Warna :Merah (Asal Hitam)
5) Tahun Dibuat :1993
6) Tarikh Pendaftaran :1/3/1993
7) Pemilikan :6
8) UbahSuai :Cat baru, pam disc brake baru, engine banyak barang baru, senang crite moto dah macam baru
9) Sebab hendak dijual :Nak pakai motor lain pulak
10) Lokasi :putrajaya / Johor
11) Batuan (Mileage) :9000 (Meter Baru)
12) Harga :RM1600 -----> RM1500...harga baru..

1_376839858m.jpg


Berminat boleh pm aku..
Mariii....mariii..harga bole nego lagi..janji jual.. :)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

Jeb

CG Top Poster Club
Messages
39,505
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
cun moto bro ni.bump2 tuk tuan tanah.

gamba besa ckit takde ke??
 

EncikEx

Legendary Member
Messages
12,109
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,109
Reaction score
167
Points
123
panther jerung... :D
cun motor tuan motor... :D
 

ahib0205

Legendary Member
Messages
19,329
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
rege boleh kawtim lagi ke bro? :D

hari ni baru ingat nak pegi tengok motor gak. RM1000 ada brader tu bukak :D
 

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
terkejut gak...ingatkan ikan spesis baru...
 

emasstech

Active+ Member
Messages
3,795
Joined
Sep 19, 2007
Messages
3,795
Reaction score
71
Points
30
huhuhuh..masa aku sekolah dulu 90 an...motor ni sapa pakai..kira tahap otai tuh..huhuhuhu
 

m61enz

Fun Poster
Messages
167
Joined
Oct 4, 2006
Messages
167
Reaction score
0
Points
10
hoho laju siot, moto ni. aku pon ada sebijik, kt dalam stor. cantik moto ngko ni.
 

RempiterZ

Fun Poster
Messages
131
Joined
Sep 8, 2007
Messages
131
Reaction score
2
Points
10
rege boleh kawtim lagi ke bro? :D

hari ni baru ingat nak pegi tengok motor gak. RM1000 ada brader tu bukak :D

Rega bole kawtim lagi...jgn risau..
tapi kalu 1k tu payah ar bro...dh modal banyak ni..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register