Jerung Darat Utk Dijual (TXR150) ---> Harga Turun.Urgent Sale

CG Sponsors




RempiterZ

Fun Poster
Joined
Sep 8, 2007
Messages
131
Reaction score
2
Points
10
Salam semua,
Aku ada motor utk dijual.Nk rasa pakai moto lain la pulak..

Details:

1) Buatan : Suzuki
2) Nama Model :TXR150
3) Keupayaan Enjin (cc) :147cc
4) Warna :Merah (Asal Hitam)
5) Tahun Dibuat :1993
6) Tarikh Pendaftaran :1/3/1993
7) Pemilikan :6
8) UbahSuai :Cat baru, pam disc brake baru, engine banyak barang baru, senang crite moto dah macam baru
9) Sebab hendak dijual :Nak pakai motor lain pulak
10) Lokasi :putrajaya / Johor
11) Batuan (Mileage) :9000 (Meter Baru)
12) Harga :RM1600 -----> RM1500...harga baru..



Berminat boleh pm aku..
Mariii....mariii..harga bole nego lagi..janji jual.. :)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
cun moto bro ni.bump2 tuk tuan tanah.

gamba besa ckit takde ke??
 

EncikEx

Legendary Member
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,047
Reaction score
94
Points
120
panther jerung... :D
cun motor tuan motor... :D
 

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
rege boleh kawtim lagi ke bro? :D

hari ni baru ingat nak pegi tengok motor gak. RM1000 ada brader tu bukak :D
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
terkejut gak...ingatkan ikan spesis baru...
 

emasstech

Active+ Member
Joined
Sep 19, 2007
Messages
3,794
Reaction score
71
Points
30
huhuhuh..masa aku sekolah dulu 90 an...motor ni sapa pakai..kira tahap otai tuh..huhuhuhu
 

m61enz

Fun Poster
Joined
Oct 4, 2006
Messages
167
Reaction score
0
Points
10
hoho laju siot, moto ni. aku pon ada sebijik, kt dalam stor. cantik moto ngko ni.
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
lastshark mana..uhuuhu
 

RempiterZ

Fun Poster
Joined
Sep 8, 2007
Messages
131
Reaction score
2
Points
10
rege boleh kawtim lagi ke bro? :D

hari ni baru ingat nak pegi tengok motor gak. RM1000 ada brader tu bukak :D
Rega bole kawtim lagi...jgn risau..
tapi kalu 1k tu payah ar bro...dh modal banyak ni..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register