BTC USD 43,014.0 Gold USD 1,750.95
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 Jenis Vaksin dan simptom selepas dicucuk vaksin

Jenis Vaksin yang telah dicucuk

  • Pfizer

    Votes: 26 27.7%
  • Astra Zeneca

    Votes: 25 26.6%
  • Sinovac

    Votes: 43 45.7%
  • Cansino

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    94

cropok

Active Member
Joined
Mar 30, 2018
Messages
2,064
Reaction score
572
Points
81
13hb isnin lepas dah cucuk setelah sekian lama tunggu 2nd dose AZ dr bulan july lagi.
rasa pening2 semalam, rasa berdebar2, badan rasa x berapa sedap tp tak demam mcm 1st dose.harini alhamdulillah dah ok kecuali rasa sakit kt tempat cucuk.
saranan aku minum air masak byk2.kalau x tahan,makan panadol 1.
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
314,905
Reaction score
15,103
Points
2,376
13hb isnin lepas dah cucuk setelah sekian lama tunggu 2nd dose AZ dr bulan july lagi.
rasa pening2 semalam, rasa berdebar2, badan rasa x berapa sedap tp tak demam mcm 1st dose.harini alhamdulillah dah ok kecuali rasa sakit kt tempat cucuk.
saranan aku minum air masak byk2.kalau x tahan,makan panadol 1.

Alhamdulillah
Dapat jugak akhir nya 2nd dose ye bang 😁
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
90,276
Reaction score
14,812
Points
1,906
13hb isnin lepas dah cucuk setelah sekian lama tunggu 2nd dose AZ dr bulan july lagi.
rasa pening2 semalam, rasa berdebar2, badan rasa x berapa sedap tp tak demam mcm 1st dose.harini alhamdulillah dah ok kecuali rasa sakit kt tempat cucuk.
saranan aku minum air masak byk2.kalau x tahan,makan panadol 1.

alhamdulillah, baguslah tn cropok :)
 

akecema

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2007
Messages
23,079
Reaction score
2,772
Points
206
aku 2nd dose AZ dah 2 bulan
tapi lengan kene jab still rasa mcm lenguh lagi
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
314,905
Reaction score
15,103
Points
2,376
aku 2nd dose AZ dah 2 bulan
tapi lengan kene jab still rasa mcm lenguh lagi

Lain macam lenguh
Cek jugak kot kolestrol tinggi
 

rsat

Active Member
Joined
Aug 4, 2011
Messages
1,163
Reaction score
162
Points
43
Saya pfizer dose pertama, ok. cuma angin je asyik nak sendawa. Tapi x lepas. Sakit kat tempat cucuk tu biasa la. Gatal sedap bila digaru. Dose ke -2 rasa mcm nk demam. Telan panadol sekejap baring, bangun tu x de rasa apa dah. Cuma sendawa angin. Alhamdulillah sekarang dah tak de apa2..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register