Jenama makanan kucing pilihan anda?

Recommended Brokers


Jenama makanan kucing paling handal?


  • Total voters
    0

jaih

Super Active Member
Joined
Jan 14, 2006
Messages
9,477
Reaction score
214
Points
73
kucing kat umoh bini aku bg RC..selang seli ngan isi ayam sekali seminggu..
2kg RM69 huhuh...
 
Sponsored Post

ameant

Super Active Member
Joined
Mar 27, 2007
Messages
6,333
Reaction score
143
Points
73
itu laitu, buttons n bows tu brapa kg,
23kg range rm200-rm230 (tgk kedai)

* stok biasa cepat habis...biasa wife aku sekali beli 2 pack terus
 

katsumoto

Active Member
Joined
Oct 21, 2006
Messages
1,783
Reaction score
38
Points
30
aku bagi daging mentah 2x sehari... Royal Canin sebagai jajan sepanjang hari... RC tu dia makan tak byk sebab maybe dah kenyang makan daging mentah... so lama jugak la tahan stok
daging mentah sehari 100g... so sebulan dalam 3kg x RM20 = RM60 (batang pinang import frozen)
 

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,108
Reaction score
378
Points
81
friskies paket 80g. ada promosi kat Giant. 2paket rm2
 

Taeng

Junior Member
Joined
Jun 9, 2015
Messages
50
Reaction score
1
Points
11
Segera punya cepat. Yang mentah2 tu leceh sikit tapi segar.
 

macellsprvive

Active Member
Joined
Mar 25, 2013
Messages
1,430
Reaction score
244
Points
33
RC kucing aku x mau makan, rugi beli
sekarang bagi makan labu rebus campur ayam sikit, kira macam wet food :D
labu pun mahai wei
Huhu untung dpt kucing macam ni.
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
50,753
Reaction score
1,474
Points
596
Kat rumah aku ni banyak kucing sebab bini aku suka kucing dia suka bagi makan kucing. Tapi kucing bebas lepas la kat luar rumah. Makanan dia campur2. Makanan beli di kedai dan jugak lebihan makanan.
bagus tue murah rezeki aaamiiinnnn
 
Sponsored Post
Top
Log in Register