Jenama Islam belum tentu produk muslim, kata PPIM

CG Sponsors




TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
151,194
Reaction score
20,815
Points
1,661
teh masjid mmg legend la kena tipu. dr atok ak lg dh guna
 
Sponsored Post

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
151,194
Reaction score
20,815
Points
1,661
lg clear.

ubat gigi kayu sugi najwa
nona ketupat


 

Ran

Active+ Member
Joined
Oct 23, 2007
Messages
4,978
Reaction score
62
Points
40
Jenama bihun byk aku keliru dgn jenama2 islamik ni..tp rupanya cinabeng punya..hummm..
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jun 3, 2013
Messages
57,744
Reaction score
8,270
Points
1,746
Jenama bihun byk aku keliru dgn jenama2 islamik ni..tp rupanya cinabeng punya..hummm..
bihun banyak diorang punya walau nama bahasa Melayu islamik gitu.
yg betul betul bumiputera tu jenama Faiza
 

azam575

CG Hardcore Club
Joined
Jul 19, 2007
Messages
98,312
Reaction score
826
Points
566
tak kira la produk keluaran islam ke tak..yang paling penting status halalnye..kalu halal ape masalahnye..nape nak kera beratkan sesuatu yg ringan..
PPIM bising sebab takde sijil halal la tu kot :eek:

ntah la ... janji DITANGGUNG HALAL oleh Orang2 kerja di JAKIM ...kan :)paid
 

azam575

CG Hardcore Club
Joined
Jul 19, 2007
Messages
98,312
Reaction score
826
Points
566
lg clear.

ubat gigi kayu sugi najwa
nona ketupat


kes ADABI lama tak setel2 :eek:

ADABI kalau ikutkan orang ISLAM punya tapi boleh sesat plak, cina tumpang nama ADABI :eek:

Minyak seri murni pun dah lama aku tak pakai ... sbb aku perasan ada satu kedai apek tu .... takde minyak ALIF dan SAJI .. yang ada minyak dari kilang CINA je :eek: .... rasis gila kedai tu :eek:
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jun 3, 2013
Messages
57,744
Reaction score
8,270
Points
1,746
kes ADABI lama tak setel2 :eek:

ADABI kalau ikutkan orang ISLAM punya tapi boleh sesat plak, cina tumpang nama ADABI :eek:

Minyak seri murni pun dah lama aku tak pakai ... sbb aku perasan ada satu kedai apek tu .... takde minyak ALIF dan SAJI .. yang ada minyak dari kilang CINA je :eek: .... rasis gila kedai tu :eek:
saya beli Alif dengan saji je
 

razor77

Active+ Member
Joined
Jul 14, 2011
Messages
2,813
Reaction score
22
Points
25
senaraikanla apa barangya. kopi cap masjid pulak. guna cap tokong pun klo sedap org beli punya
 
Sponsored Post
Top
Log in Register