BTC USD 48,390.6 Gold USD 1,780.43
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Jawatan kosong

edrais

Fun Poster
Messages
736
Joined
Dec 22, 2005
Messages
736
Reaction score
40
Points
20
salam,

saya nak buka iklan jawatan kosong di melaka untuk

1. civil engineer
2. electrical engineer
3. mechanical engineer
4. safety supervisor

kriteria.

0. beriman
1. berkelulusan
2. rajin
3. independent

caranya.

submit resume ke

edrais at gmail dot com

kawasan : sg udang,melaka (o&g) atau akan di asssign nanti.
 
Sponsored Post

yayas

Active+ Member
Messages
3,790
Paid Membership
Joined
Feb 20, 2006
Messages
3,790
Reaction score
79
Points
40
salam,

saya nak buka iklan jawatan kosong di melaka untuk

1. civil engineer
2. electrical engineer
3. mechanical engineer
4. safety supervisor

kriteria.

0. beriman
1. berkelulusan
2. rajin
3. independent

caranya.

submit resume ke

edrais at gmail dot com

kawasan : sg udang,melaka (o&g) atau akan di asssign nanti.

brp kekosongan setiap jawatan?
nak pakai ramai ker
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Messages
11,718
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
compny apa nih...
 

ApoKalypse

Active+ Member
Messages
3,333
Joined
Dec 2, 2007
Messages
3,333
Reaction score
40
Points
30
aiseh... nampak mcm utk degree je... untuk diploma xde ke bro? aku diploma mekatronik
 

putra

Fun Poster
Messages
645
Joined
Jan 10, 2008
Messages
645
Reaction score
4
Points
15
aiseh... nampak mcm utk degree je... untuk diploma xde ke bro? aku diploma mekatronik

Haha..Aku pon dip.Mekatronik. Tapi aku Poli je. Ni syarikat oil&gas ni agknye..

Tuan tanah kemane ntah. Knape yg '0.beriman' tu? Knape beriman plak kritirea dia? Nape ltak kat no.0? :) Juz tanye je, jgn marah aa..
 

silverchair959

Legendary Member
Messages
18,404
Joined
Dec 21, 2005
Messages
18,404
Reaction score
96
Points
135
kalo degree electronic leh ker arah electrical tuh tak...

eh kriteria no 0 = beriman...camner nak tau beriman ker tak ?? adakah cukup dgn sekadar menunaikan solat 5 waktu atau camner....ehhmmmm
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register