Jawatan kosong

CG Sponsors




edrais

Fun Poster
Joined
Dec 22, 2005
Messages
734
Reaction score
38
Points
20
salam,

saya nak buka iklan jawatan kosong di melaka untuk

1. civil engineer
2. electrical engineer
3. mechanical engineer
4. safety supervisor

kriteria.

0. beriman
1. berkelulusan
2. rajin
3. independent

caranya.

submit resume ke

edrais at gmail dot com

kawasan : sg udang,melaka (o&g) atau akan di asssign nanti.
 
Sponsored Post

yayas

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Feb 20, 2006
Messages
3,782
Reaction score
78
Points
40
salam,

saya nak buka iklan jawatan kosong di melaka untuk

1. civil engineer
2. electrical engineer
3. mechanical engineer
4. safety supervisor

kriteria.

0. beriman
1. berkelulusan
2. rajin
3. independent

caranya.

submit resume ke

edrais at gmail dot com

kawasan : sg udang,melaka (o&g) atau akan di asssign nanti.
brp kekosongan setiap jawatan?
nak pakai ramai ker
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
compny apa nih...
 

ApoKalypse

Active+ Member
Joined
Dec 2, 2007
Messages
3,333
Reaction score
40
Points
30
aiseh... nampak mcm utk degree je... untuk diploma xde ke bro? aku diploma mekatronik
 

putra

Fun Poster
Joined
Jan 10, 2008
Messages
646
Reaction score
4
Points
15
aiseh... nampak mcm utk degree je... untuk diploma xde ke bro? aku diploma mekatronik
Haha..Aku pon dip.Mekatronik. Tapi aku Poli je. Ni syarikat oil&gas ni agknye..

Tuan tanah kemane ntah. Knape yg '0.beriman' tu? Knape beriman plak kritirea dia? Nape ltak kat no.0? :) Juz tanye je, jgn marah aa..
 

silverchair959

Legendary Member
Joined
Dec 21, 2005
Messages
17,559
Reaction score
81
Points
125
kalo degree electronic leh ker arah electrical tuh tak...

eh kriteria no 0 = beriman...camner nak tau beriman ker tak ?? adakah cukup dgn sekadar menunaikan solat 5 waktu atau camner....ehhmmmm
 
Sponsored Post
Top
Log in Register