BTC USD 69,708.7 Gold USD 2,421.07
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Janji hapus tol terkubur dengan tanda batu nisan

Siapa yg nk jatuhkan DSNR dan BN? PH dan PAS.

Jadi siapa yg bersalah?.

RR kata jatuh BN ekonomi bagus.

TGHH kata nak tau cara turunkan harga barang, turunkan kerajaan BN (Harap @zackpenang dah tonton habis video berkenaan?

So far bole nampak PMX, semua tak bole pakai. Cakap jer pandai. Nak harap pulih kan ekonomi jauh skali.
Kena taubat dulu, Banyak sgt fitnah.
 
Sponsored Post

Nk pulihkan ekonomi bukan kerja hari ni buat sblom ayam berkokok dah pulih.
sekurang kurangnya buat lah tindakan yg menyakinkan. dasar2 yg baru. ini tunjuk baca buku mendam berahi. pastu membohong sana sini. lagi2 lepaskan perasuah. blh plak main2 kan undang2. macamana pelabur nak percaya dasar2 kerajaan madani. last2 cukaikan rakyat. apa ke bodhoh formula mcm tu.
 
sekurang kurangnya buat lah tindakan yg menyakinkan. dasar2 yg baru. ini tunjuk baca buku mendam berahi. pastu membohong sana sini. lagi2 lepaskan perasuah. blh plak main2 kan undang2. macamana pelabur nak percaya dasar2 kerajaan madani. last2 cukaikan rakyat. apa ke bodhoh formula mcm tu.
Yg kawan tu pergi jumpa pelabur di Germany bagai, yg tuan nmpk isu picisan gmbr dlm medsos?
 
sekurang kurangnya buat lah tindakan yg menyakinkan. dasar2 yg baru. ini tunjuk baca buku mendam berahi. pastu membohong sana sini. lagi2 lepaskan perasuah. blh plak main2 kan undang2. macamana pelabur nak percaya dasar2 kerajaan madani. last2 cukaikan rakyat. apa ke bodhoh formula mcm tu.
Jgn di tegur pmx ada panglima walanon sini ready 😂😂
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register