jangan sangka sex aje

CG Sponsors




awek_goku

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Jan 8, 2006
Messages
3,872
Reaction score
10
Points
25
adakah anda seorang manusia normal??? ( 18 SX ) TERHAD

Cerita 1
Aminah merenung batang yang semakin menegak itu, dia terus mengusap-usap batang tersebut, kelihatan air putih mengalir keluar. Aminah pun menjerit "..Nek lemang ni nak buat macam mana, dah masak rasanya.."..


Cerita 2
Jalal meramas-ramas kemuncak kedua-dua bukit kecil itu, hatinya puas dan semangatnya semakin berkobar-kobar, jari-jemarinya terus menguli tanpa henti. Jalal tidak sabar hendak menyiapkan model untuk projek sainsnya itu yang bertajuk "bentuk muka bumi di kawasan berbukit bukau."


Cerita 3
Zamrul menghisap-hisap puting itu dengan berhat-hati dan perlahan, dia tidak mahu tergesa-gesa, sesekali lidah nya menyentuh lembut hujung puting itu dan menyedut keluar sedikit susu ..."cehhh masih panas, dah dekat satu jam aku rendam dalam air suam pun masih panas" Anak Zack yang masih bayi terus menangis meminta susu. Zamrul semakin tension.


Cerita 4
Idham menjerit sambil menhenjut-henjut badannya dengan rakus dan kasar "Come on baby, lets make it..."..katanya berulanag-ulang kali tanpa henti.. Kemuncaknya semakin tiba dan Idham kelihatan semakin rakus memacu kudanya untuk menamatkan perlumbaan itu, dia bertekad untuk memenangi tempat pertama dalam perlumbaan itu.


Cerita 5
Bahagian belakang kereta itu bergegar dan berhenjut-henjut. Alman yang dari tadi mengintip dari celah-celah pokok dapat melihat dua susuk tubuh manusia sedang melakukan sesuatu didalam kegelapan itu. Alman terus mendiamkan diri, dia takut kehadirannya akan disedari. Tetapi setelah lama mengintip Alman pun lantas bangun dan segera menawarkan khidmatnya untuk membantu mereka menukarkan tayar kereta mereka yang pancit itu.

**Kesimpulannya, Jika anda langsung tidak terfikirkan aper-aper mengenai seks semasa membaca 5 cerita diatas, ini bermaksud anda bukanya seorang yang normal. Sebaliknya jika anda terfikirkan sesuatu yang berkaitan dengan seks....jangan ler anda risau, sebab anda adalah seorang yang normal..Jangan pikir 18SX jer…
 
Sponsored Post

isfayad

Freshie
Joined
Oct 6, 2007
Messages
49
Reaction score
0
Points
6
ader ke yang xnormal?.......aku belum bukak dah tau dah pekejadah kat dalam....normal ker tu?
 

zCk

Banned
Joined
Sep 5, 2007
Messages
9,333
Reaction score
1
Points
65
Cerita 1
Aminah merenung batang yang semakin menegak itu, dia terus mengusap-usap batang tersebut, kelihatan air putih mengalir keluar. Aminah pun menjerit "..Nek lemang ni nak buat macam mana, dah masak rasanya.."..


Cerita 2
Jalal meramas-ramas kemuncak kedua-dua bukit kecil itu, hatinya puas dan semangatnya semakin berkobar-kobar, jari-jemarinya terus menguli tanpa henti. Jalal tidak sabar hendak menyiapkan model untuk projek sainsnya itu yang bertajuk "bentuk muka bumi di kawasan berbukit bukau."


Cerita 3
Zamrul menghisap-hisap puting itu dengan berhat-hati dan perlahan, dia tidak mahu tergesa-gesa, sesekali lidah nya menyentuh lembut hujung puting itu dan menyedut keluar sedikit susu ..."cehhh masih panas, dah dekat satu jam aku rendam dalam air suam pun masih panas" Anak Zack yang masih bayi terus menangis meminta susu. Zamrul semakin tension.


Cerita 4
Idham menjerit sambil menhenjut-henjut badannya dengan rakus dan kasar "Come on baby, lets make it..."..katanya berulanag-ulang kali tanpa henti.. Kemuncaknya semakin tiba dan Idham kelihatan semakin rakus memacu kudanya untuk menamatkan perlumbaan itu, dia bertekad untuk memenangi tempat pertama dalam perlumbaan itu.


Cerita 5
Bahagian belakang kereta itu bergegar dan berhenjut-henjut. Alman yang dari tadi mengintip dari celah-celah pokok dapat melihat dua susuk tubuh manusia sedang melakukan sesuatu didalam kegelapan itu. Alman terus mendiamkan diri, dia takut kehadirannya akan disedari. Tetapi setelah lama mengintip Alman pun lantas bangun dan segera menawarkan khidmatnya untuk membantu mereka menukarkan tayar kereta mereka yang pancit itu.

**Kesimpulannya, Jika anda langsung tidak terfikirkan aper-aper mengenai seks semasa membaca 5 cerita diatas, ini bermaksud anda bukanya seorang yang normal. Sebaliknya jika anda terfikirkan sesuatu yang berkaitan dengan seks....jangan ler anda risau, sebab anda adalah seorang yang normal..Jangan pikir 18SX jer…
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: klakor...yang citer no1 tu tipu la, lemang tu panas siot, mana leh senang2 nak usap..
lain la kalau tut tut tu...
 

pineapple

Freshie
Joined
Nov 15, 2007
Messages
9
Reaction score
0
Points
3
Ali dengan rasa gementer baru pertama kali menatap dan membuka kain buah hatinya setelah sekian lama ali menyemaikan cinta pada buah hatinya.Jari jemari Ali membuka sedikit demi sedikit kain buah hatinya.Kemudian jari jemari Ali mengusap lembut rambut-rambut halus yang terletak di pangkal buah hatinya,jari Ali semankin ganas dan dada Ali makin berombak-ombak,buah hati Ali hanya diam membisu,jari Ali menyelak Bulu-bulu tadi dan jari Ali terus tersentuh biji buah hatinya.Mata Ali terpaku sebentar kerana biji buah hatinya tersembur keluar dari celah-celah bulu tersebut.Ali melonjak gembira kerana 3 bulan menanti dan menyemaikan cinta pada buah hatinya kini "POKOK JAGUNGNYA" telah mengeluarkan hasilnya..........................................
 

emoney

Super Active Member
Joined
Feb 13, 2007
Messages
8,574
Reaction score
86
Points
70
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: klakor...yang citer no1 tu tipu la, lemang tu panas siot, mana leh senang2 nak usap..
lain la kalau tut tut tu...
Pakat nokbelawok sokmo:( :( :(
 

abahmu

Legendary Member
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,952
Reaction score
125
Points
123
mesti baby suka lawak ni haha
 

tm1

Active+ Member
Joined
Dec 31, 2005
Messages
3,032
Reaction score
29
Points
40
Nasib baik aku normal.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register