BTC USD 47,994.2 Gold USD 1,754.18
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Jangan Putus Asa Sekiranya Asyik Kecewa Bercinta

Biasanya kalau berpisah...siapa yang mula-mula buat hal.Lelaki atau perempuan?


  • Total voters
    0

iorichee

Active+ Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
4,681
Reaction score
11
Points
25
kalo sama2 degil mmg payah laa...
cam batu bertemu batu...
mmg keras kalo pecah dua2 sekali
kalo air bertemu batu..
sekeras manapon batu x boleh [email protected] air...
 
Sponsored Post

hanzahar

Active Member
Joined
Feb 22, 2008
Messages
2,116
Reaction score
144
Points
33
aku so far gal yg nk guy lain...sbb aku tkleh commit 24jam kat dorg
 

BizClub

Super Active Member
Joined
Dec 26, 2005
Messages
7,034
Reaction score
157
Points
78
vote perempuan buat hal..sebab

1- aku lelaki mesti la vote pompuan wat hal hehe..

2- sama seperti di atas..
 

lestari17

Active Member
Joined
Apr 30, 2009
Messages
2,028
Reaction score
0
Points
20
vote perempuan buat hal..sebab

1- aku lelaki mesti la vote pompuan wat hal hehe..

2- sama seperti di atas..

Pulak camtu eh ..... Bukan lelaki ker???

Tak reti nak menghargai.....
:mad::mad::mad:
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,199
Reaction score
94
Points
1,020
Kecewa dalam bercinta amat memeritkan, tambahan pula sekiranya asyik sahaja kecewa dalam cinta.

Pelbagai masalah yang datang dan bermacam-macam sebab yang menyebabkan perpisahan berlaku.

Namun...janganlah berputus asa dan anda mesti terus berusaha lagi.

Kegagalan sebenarnya banyak mengajar kita supaya terus berusaha.

Bila sudah kawin dan dah ada anak nanti barulah anda pelajari bahawa kecewa dalam cinta itu sebenarnya hanyalah sesuatu yang kecil di dalam hidup ini.

btl2 aku sokong ... cinta pada allah je yang kekal ...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register