BTC USD 28,087.1 Gold USD 1,982.02
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Jangan pertikai peserta Maharaja Lawak Mega 2014

dhiaperfumes

CG Top Poster Club
gem
Messages
41,571
Joined
Nov 12, 2009
Messages
41,571
Reaction score
63
Points
120
mlm.jpg

Ketua Kumpulan Saluran Premium Astro, Nizam Sani menegaskan senarai nama peserta yang akan menjayakan program Maharaja Lawak Mega 2014 (MLM) tidak harus dipertikaikan apabila disertai kumpulan sama seperti MLM terdahulu.

"Sama seperti liga bola sepak, kumpulan sama juga yang bertanding pada setiap musim. Begitu jugalah dengan MLM.

"Walaupun pada dasarnya ia kelihatan seperti kumpulan sama saja yang bertanding, tetapi sebenarnya kelainan tetap ada dengan kemasukan beberapa kumpulan baru atau berbeza.

"Kita sudah memilih 10 kumpulan bagi menyertai program ini untuk musim terbaru. Empat kumpulan lagi akan dipilih melalui ujian 'Kerusi Panas MLM' yang akan disiarkan pada 31 Oktober dan 7 November nanti.

"Keputusan pemilihan empat peserta yang layak untuk ebrsama 10 kumpulan tadi pula akan diumumkan pada malam pembuka tirai nanti," katanya.

Dalam pada itu, Nizam berkata walaupun peserta yang menyertai program kali ini adalah pemenang dari program lawak lain, namun mereka tetap perlu melalui ujian 'Kerusi Panas MLM'.

MLM 2014 kali ini akan menyaksikan hadiah wang tunai lumayan iaitu berjumlah RM500,000 kepada juara.

http://www.cari.gold/2014/10/jangan-pertikai-peserta-maharaja-lawak.html
 
Sponsored Post

Nobu

Active Member
Messages
2,360
Joined
Mar 31, 2012
Messages
2,360
Reaction score
27
Points
30
jgn laa undi.. korang pun dok gatai picit skrin cermin hp tu dok ngundi itu ini.. pastu dok ngadu duit takder laa kredit takder laa nak beli minyak keta takder laa. beras habis, ikan takder.. peti ais kosong. tgk bolehh ngundi jgn. sekian..

yang mengundi tu pun kaum kerabat peserta aku rasa.. :D
ada lagi ke peminat yang mengundi sms sekarang ni.
Masa zaman AF dulu2 aku percaya memang ada..
 

amirbsp

Active Member
Messages
1,834
Joined
Sep 25, 2013
Messages
1,834
Reaction score
154
Points
43
yang mengundi tu pun kaum kerabat peserta aku rasa.. :D
ada lagi ke peminat yang mengundi sms sekarang ni.
Masa zaman AF dulu2 aku percaya memang ada..

aku takder laa nak ngundi2 nih.. ngabihkan boreh, tgk boleh laa
dah tak mampu buat laa cara tak mampu, zaman AF mmg ade... undi sampai beratus ringgit...
 
Sponsored Post

Top
Log in Register