Jangan kentut depan GAY!

CG Sponsors




belakepare

Active+ Member
Joined
Apr 19, 2008
Messages
2,912
Reaction score
42
Points
30
kalau dah ada sorry....


Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.

Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.

"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.

"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.

Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja.

"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.

Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.

"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu.

"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.

Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.

"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.

Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.

Moral kepada lelaki : Jangan berkentut dihadapan GAY. AWAS!!
 
Sponsored Post

nameless

Super Active Member
Joined
Nov 30, 2007
Messages
7,366
Reaction score
70
Points
80
lawak gile...:eek::eek::eek:
tp btul ke...:-?:-?:-?
 

Fadu

Active+ Member
Joined
Mar 12, 2007
Messages
3,138
Reaction score
0
Points
20
haha.. betul ke cite ni bro??
 

pasu

Active Member
Joined
Jul 11, 2008
Messages
1,163
Reaction score
0
Points
20
tu kalau kentut yang bunyi kuat..
kalau yang pessstttt saja tu, camno ek?..
agaknya dah tak de dara kot..
lubang dah besor.. :eek:
 

rizal72

Fun Poster
Joined
Jul 14, 2008
Messages
949
Reaction score
0
Points
10
tu kalau kentut yang bunyi kuat..
kalau yang pessstttt saja tu, camno ek?..
agaknya dah tak de dara kot..
lubang dah besor.. :eek:
kalu bunyi pret pet pet pet tu nayo nayo
 

shukcaya

Legendary Member
Joined
Mar 28, 2008
Messages
14,436
Reaction score
23
Points
115
sian wartawan tuh..
xpsl2 jd anak ikan..:)paid:)paid:)paid:)paid
 
Sponsored Post
Top
Log in Register