To Sell jangan jadi lelaki seminit!!!!

CG Sponsors




abg_x

Banned
Joined
Aug 17, 2008
Messages
3,280
Reaction score
6
Points
25
EJAKULASI PRAMATANG MASALAH LELAKI "SEMINIT"


Oleh : SHAFINAZ SHEIKH MAZNAN
(Petikan Ruangan Kesihatan MINGGUAN MALAYSIA bertarikh 22 MEI 2005)

EJAKULASI pramatang lebih popular diungkapkan sebagai PE (Premature Ejaculation) sahaja. Tidak seperti ED yang lebih banyak ditemui di kalangan veteran. PE merupakan aduan disfungsi seksual paling utama terutamanya di kalangan lelaki muda berusia 40 tahun ke bawah.

Malah, lebih ramai lelaki berpelajaran tinggi yang menghidapinya. Lebih menyedihkan, ia turut menjejaskan potensi pasangan untuk mendapat zuriat.

Mari kita lihat apa masalah sebenarnya dengan gangguan kesihatan lelaki yang satu ini.

"SUAMI saya mempunyai banyak persamaan dengan superman... kedua-duanya begitu cepat. Malah, ia selalunya berlaku sebelum pun sempat saya memasuki bilik tidur".

"KADANGKALA, dengan hanya mencakar belakang saya, dia sudah mencapai klimaksnya. Ada ketikanya saya merasakan seperti bank sperma sahaja, dia buat deposit dan pergi begitu sahaja".

"PERNAH tengok arnab berlari? Mula dan Tamat! Macam tulah".

"SAYA pernah menyuarakan untuk menemaninya berjumpa doktor, ada sesuatu yang boleh dilakukan berkenaan dengannya. Tetapi dia enggan dan hanya tahu meminta maaf serta mengulangi janjinya untuk berusaha lebih di lain masa", begitulah lebih kurang kehampaan seorang isteri yang mana suaminya bermasalah PE.

Walaupun sesetengah orang menganggap hubungan kelamin bukanlah elemen terpenting dalam menjamin sesebuah perkahwinan tetapi hakikatnya, ia tetap PENTING!!!

Berdasarkan kaji selidik yang dijalankan oleh sebuah badan bebas ke atas wanita di negara-negara membangun dan beberapa negara maju di seluruh dunia, statistik mendedahkan bahawa:


# Hanya 30% (sebelumya 42%) responden wanita yang dapat mencapai kepuasan berasmara ketika melakukan hubungan kelamin.

# Jangkamasa purata untuk mencapai kepuasan berasmara : Sekitar 20 minit (sedangkan ramai lelaki yang mencapai puncak klimaks dalam masa tidak sampai 5 minit!!!)
 
Sponsored Post

gambate

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Nov 9, 2007
Messages
6,761
Reaction score
101
Points
73
EJAKULASI PRAMATANG MASALAH LELAKI "SEMINIT"


Oleh : SHAFINAZ SHEIKH MAZNAN
(Petikan Ruangan Kesihatan MINGGUAN MALAYSIA bertarikh 22 MEI 2005)

EJAKULASI pramatang lebih popular diungkapkan sebagai PE (Premature Ejaculation) sahaja. Tidak seperti ED yang lebih banyak ditemui di kalangan veteran. PE merupakan aduan disfungsi seksual paling utama terutamanya di kalangan lelaki muda berusia 40 tahun ke bawah.

Malah, lebih ramai lelaki berpelajaran tinggi yang menghidapinya. Lebih menyedihkan, ia turut menjejaskan potensi pasangan untuk mendapat zuriat.

Mari kita lihat apa masalah sebenarnya dengan gangguan kesihatan lelaki yang satu ini.

"SUAMI saya mempunyai banyak persamaan dengan superman... kedua-duanya begitu cepat. Malah, ia selalunya berlaku sebelum pun sempat saya memasuki bilik tidur".

"KADANGKALA, dengan hanya mencakar belakang saya, dia sudah mencapai klimaksnya. Ada ketikanya saya merasakan seperti bank sperma sahaja, dia buat deposit dan pergi begitu sahaja".

"PERNAH tengok arnab berlari? Mula dan Tamat! Macam tulah".

"SAYA pernah menyuarakan untuk menemaninya berjumpa doktor, ada sesuatu yang boleh dilakukan berkenaan dengannya. Tetapi dia enggan dan hanya tahu meminta maaf serta mengulangi janjinya untuk berusaha lebih di lain masa", begitulah lebih kurang kehampaan seorang isteri yang mana suaminya bermasalah PE.

Walaupun sesetengah orang menganggap hubungan kelamin bukanlah elemen terpenting dalam menjamin sesebuah perkahwinan tetapi hakikatnya, ia tetap PENTING!!!

Berdasarkan kaji selidik yang dijalankan oleh sebuah badan bebas ke atas wanita di negara-negara membangun dan beberapa negara maju di seluruh dunia, statistik mendedahkan bahawa:


# Hanya 30% (sebelumya 42%) responden wanita yang dapat mencapai kepuasan berasmara ketika melakukan hubungan kelamin.

# Jangkamasa purata untuk mencapai kepuasan berasmara : Sekitar 20 minit (sedangkan ramai lelaki yang mencapai puncak klimaks dalam masa tidak sampai 5 minit!!!)
ada ubat ka:D
 

anuarinvestor

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
Yang elok berapa lama ekk.....saja nak tahu
 

abg_x

Banned
Joined
Aug 17, 2008
Messages
3,280
Reaction score
6
Points
25
Nak ubat tgk la kat signature tu.... :)
 

abg_x

Banned
Joined
Aug 17, 2008
Messages
3,280
Reaction score
6
Points
25
hehehe.. yang baiknya tue brapa lama?
Kurang- kurang 45 min ke satu jam la.. pastu boleh 3 round.. kalau penganti baru, 15 round sehari pun larat.. boleh ke? Kalau dah tak boleh, kena cari bantuan la..
 

hishammarmin

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Oct 31, 2007
Messages
5,679
Reaction score
191
Points
73
Huihhhhhhhhhhhhh......mau melecet 'kepala' kalau lama2....hehehehe. Pedih siut....pastu kebas semacam.....hehehehehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register