BTC USD 37,632.0 Gold USD 1,773.53
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Jangan Gunakan HP Semasa Memasak!

8_Rash_8

Fun Poster
Joined
Feb 27, 2010
Messages
786
Reaction score
1
Points
15
Ini saya terima dari rakan saya (email) :


JUST TO SHARE WITH YOU …..

MY FRIEND WAS USING HER HANDPHONE WHILE COOKING AT HOME, SUDDENLY THE GAS CYLINDER EXPLODE, ADMITTED TO KLANG HOSPITAL , ICU 3 DAYS AGO. 40% OF HER UPPER TORSO GOT BURNT. SHE PASSED AWAY THIS AFTERNOON.

DON’T USE HAND PHONE IN FRONT OF THE GAS STOVE


NO HP SEMASA MEMASAK!
 
Sponsored Post

CL's

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
kalau guna dapur letrik buleh kan...
:D:D:D:D:p
 

KLVIPER

Legendary Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,741
Reaction score
563
Points
171
Apa kena mengena pulak tong gas dengan handphone?
Apasal pulak tong gas tu meletup kerana handphone?
 

Defxz

Fun Poster
Joined
Oct 2, 2010
Messages
364
Reaction score
33
Points
20
mungkin ade kbocoran kat mane2:-?
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
camni pun ada.

yg konon leh letup petrol pump tu pun tak sahih kajian.
adehh...
 

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
erm ada proof?
 

zinedine

Banned
Joined
Jan 11, 2007
Messages
5,741
Reaction score
22
Points
65
Mengarut jer ni. Jangan percaya langsung!!

Ada lagi satu yg aku dapat emel kata jangan guna handset semasa tengah buang air besar/berak sebab gelombang handset tu boleh menarik najis2 yg kita keluarkan & melekat kat handset tu.

Sama la benda ni pun mengarut jugak.
 

bazsh

Super Active Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
7,020
Reaction score
12
Points
65
Betul ke ni?
Maybe ada kebocoran kot
Pastu kena sambar dek api
Tu yang meletup
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register