BTC USD 56,490.5 Gold USD 1,764.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Jangan Bimbang Saya Masih Mampu Berlakon- Aaron Aziz

hiduprakyat

Super Active Member
Messages
6,074
Joined
Dec 6, 2010
Messages
6,074
Reaction score
435
Points
91
123012bjfk6af2628kc02j.png

"Jangan bimbang saya masih mampu berlakon"

Demikian kenyataan aktor kelahiran Singapura, Datuk Aaron Aziz, 46, ketika sidang media drama Gerak Khas Undercover secara virtual, baru-baru ini.
121936khrhh7gr3trvglgg.png

Biarpun mengalami masalah gangguan pada saraf lehernya sejak lapan tahun lalu, namun ia tidak menjadi halangan buatnya untuk terus bekerja walaupun terpaksa bergantung dengan ubat-ubatan

Aaron mengalami masalah saraf tersepit pada bahagian leher sehingga terpaksa keluar masuk hospital sejak 2012, sebelum menjalani penggambaran program realiti sukan lasak, Fear Factor Malaysia.
121958zsffgnbtugdzudsg.png

Menurut Aaron, dia tetap bersemangat kuat apabila bekerja, tetapi akan berhadapan kesakitan sewaktu berada di rumah.

Akan tetapi, dia juga sebenarnya kurang selesa untuk membicarakan masalah kesihatan dialami itu kerana bimbang ada pihak produksi enggan mengambilnya berlakon selepas ini

Apapun Aaron sebaiknya buatlah pembedahan yang disarankan doktor sebelum keadaan jadi lebih teruk. Badan nak 'pakai' lama-Cari
 
Sponsored Post

Jedi

CG Top Poster Club
Messages
45,599
Paid Membership
Joined
Feb 15, 2009
Messages
45,599
Reaction score
2,562
Points
201
Terimalah hakikat organ dah lemah.

Nak shut down anytime jer.
 

apoeki

Super Active Member
Messages
7,602
Joined
Aug 7, 2012
Messages
7,602
Reaction score
792
Points
121
boleh lagi tu. g align balik
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,755
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,755
Reaction score
22,053
Points
1,671
Blakon jd ceo jela. Xde adegan lasak

Kurang2 marah2 anak je pastu tiba2 pegang dada. Datang bibik bagi ubat
 

pelitaminyak

Super Active Member
Messages
5,599
Joined
Aug 13, 2008
Messages
5,599
Reaction score
1,592
Points
151
Jantung, buah pinggang, liver etc.

Cer baca artikel tu.
Kan dia ada masalah saraf tersepit kat leher.
Mana tau masalah saraf tersepit boleh jadi kan organ lemah............. - - - Abam daus jual ubat kuat......... 🀣🀣🀣🀣
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,128
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,128
Reaction score
641
Points
81
Jantung, buah pinggang, liver etc.

Cer baca artikel tu.
Kan dia ada masalah saraf tersepit kat leher.
Ni nerve pinch..kt tengkuk.. mcm kwn kena sciatica nerve pinch kt L5.. xde kena mengena dgn organ..
 

Jedi

CG Top Poster Club
Messages
45,599
Paid Membership
Joined
Feb 15, 2009
Messages
45,599
Reaction score
2,562
Points
201
Mana tau masalah saraf tersepit boleh jadi kan organ lemah............. - - - Abam daus jual ubat kuat......... 🀣🀣🀣🀣

Nampak perkataan 'organ' jer, pemikiran terus travel...Angry Bird :ROFLMAO:

Bahaya tu :ROFLMAO:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register