Jangan bg awek korang maen myspace!

CG Sponsors




PinguSpy

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
8,141
Reaction score
114
Points
73
Myspace pemusnah hubungan...

sh1t!!!

bengang sh1al... sje nk ngadu kt cni sob2...

dulu membe aku yg ade awek kebanykkan lah..

tak kasi awek diorang men myspace... takut...

dlm hati dan membe laen yg xder awek kate "ala...

nieh mesti kuat jeles punye..."

dan akhir nye mende nieh berlaku kt aku...

waktu mule2 dier(aweks aku) lyn mespace...

membe dier ckit... kumen pic pown ckit...

last2... aku gak suh dier ltk pic dier yg cantik je..

dan boom membe dier semakin ramai...

satu hari 70 lebeh friend request ...

dan juga org msj dier yg 10inbox keatas...
(aku hack akaun dier dan bace sume msj
sh1t satu hari 10 msj nk ngorat + mintak num fon)

memula memang r dier ltk pic aku kt dpn dier..

dah makin ramai membe... dier buang pic aku kt dpn.. sh1t!!!

dan paling x tahan kumen2 aku yg ade ckp "cyng"...

dier delete kononye x best la... sume owg ingat dier single last2 ade "cyng"...

padahal dulu boleh jek...

kumen2 org tua s1al mane ntah dier uprove aku yg pakwe dier sendirik dier DELETE bab1 t0l la p0mpuan camnie...
(time aku main kumen ngan pompuan laen dier mara !!!)


bengang nye pasal aku msj fon dier mara2..

dier mntak maaf...bla2...

dan aku suh dier letak pic aku kt dpn....

kal0 dier tanak kite clash....'

peduli ape aku ngan pompuan camnih..


so kesimplanye dgn myspace aweks k0rang 24jam LIVE d ngorat..
kal0 memule memang le dier ble thn... tp kal0 dan sebulan beratus ngorat dier takan nk thn...

so jgn kasi awek k0rang men myspace tambah2 yg cun..





p/s tengah tunggu msj dari dier.. nk letak pic aku kt dpn ke tak,,
 
Sponsored Post

king_diamond

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Sep 3, 2008
Messages
10,160
Reaction score
359
Points
131
amenda la hang taip ni, rosak tatabahasa melayu, kalau nak tulis jerman, tulis le elok2.....
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
erk...ni macam pun ada ka?

matang ckit beb berfikir tu.:D
 

fine net

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
43,404
Reaction score
338
Points
136
klu fikir btol2,x de faedah kite lyan myspace n etc nie...ye la bkn bleh dpt ape pn...banyak benda yg x btol dlm tu....btol ke ape aku ckp nie...hehe..
 

En. Rhoma Irama

Super Active Member
Joined
Nov 16, 2007
Messages
7,565
Reaction score
706
Points
111
isk... apa bahasa/tulisan ko tulih ni bro

budak darjah 4 pun tak tulis camni
 

tapirbawaklori

Super Active Member
Joined
Oct 24, 2007
Messages
8,149
Reaction score
207
Points
73
kalau ko dah tau awek ko camtu...baik ko tinggal kan jer la....banyak lagi pompuan elok....dah kalau pic ko pun dia leh buang..apatah lagi ko...dia bole buang gak esok esok :))
 

Mr DoN

Active+ Member
Joined
Dec 17, 2008
Messages
4,218
Reaction score
105
Points
33
nasib baik aweks aku buta IT... :D
 

king_diamond

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Sep 3, 2008
Messages
10,160
Reaction score
359
Points
131
erk...ni macam pun ada ka?

matang ckit beb berfikir tu.:D
kalau dia hidup zaman 60'an mesti dia posting camni...

"jangan kasi mata air korang pergi pasar malam"

:)):)):))​
 
Sponsored Post
Top
Log in Register