BTC USD 41,833.6 Gold USD 1,813.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Jangan banyak transaction kat Maybank nanti kena block

kelempap

Active Member
Joined
Sep 21, 2007
Messages
1,825
Reaction score
39
Points
30
letih btol la mebenk ni...klu akaun tak aktif...diorg cancel..akaun terlebih aktif..kena blok plk...adoiii...

benda ni jadik kat aku hari ni....nk transfer duit sekali lps masuk TAC nak proceed keluar

Status: Unsuccessful - Account is not authorised. Reject code: [0076] :(scam:(scam

konpius aku....call hotline meybenk 1-300-88 6688 ...bla..bla..bla...transaction byk ...bla..bla...kena p cawangan..

kat sana diorg ckp benda yg sama.....kasi IC...diorg clearkan transaction..kata dah ok bole pakai...

aku try...tak bole jugak...nak keluar duit pakai ATM pun kena blok..p kaunter balik tanya officer...awak cek la lah bsk ke lusa....~X(~X(

so...sekali sehari je lah transaction nasihat aku utk korang..:)):)):)):))
 
Sponsored Post

safa69

Active+ Member
Joined
Jan 6, 2008
Messages
2,702
Reaction score
197
Points
33
hari nie transaksi aku hampir 3k tak kene block pun,yang lepas2 samapi 15k kekadang ok jer,maybe tt manusia terpilih kot
 

ilhamic

Super Active Member
Joined
Dec 13, 2009
Messages
7,370
Reaction score
52
Points
70
hari nie transaksi aku hampir 3k tak kene block pun,yang lepas2 samapi 15k kekadang ok jer,maybe tt manusia terpilih kot

itu pasal ak ok je...
ak x guna sgt dah sknk mebenk, fokus pd cimb-sbb ats nama compny..
 

WMComm

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2008
Messages
22,845
Reaction score
95
Points
120
letih btol la mebenk ni...klu akaun tak aktif...diorg cancel..akaun terlebih aktif..kena blok plk...adoiii...

benda ni jadik kat aku hari ni....nk transfer duit sekali lps masuk TAC nak proceed keluar

Status: Unsuccessful - Account is not authorised. Reject code: [0076] :(scam:(scam

konpius aku....call hotline meybenk 1-300-88 6688 ...bla..bla..bla...transaction byk ...bla..bla...kena p cawangan..

kat sana diorg ckp benda yg sama.....kasi IC...diorg clearkan transaction..kata dah ok bole pakai...

aku try...tak bole jugak...nak keluar duit pakai ATM pun kena blok..p kaunter balik tanya officer...awak cek la lah bsk ke lusa....~X(~X(

so...sekali sehari je lah transaction nasihat aku utk korang..:)):)):)):))

kes ni aku dah lebih 10X kena. :">

akaun saving ke? :-?
 

rebellion

Legendary Member
Platinum Member
Joined
May 3, 2010
Messages
16,088
Reaction score
60
Points
135
sib baik aku berurusan guna CIMB selalu, ekeke
 

kelempap

Active Member
Joined
Sep 21, 2007
Messages
1,825
Reaction score
39
Points
30
hari nie transaksi aku hampir 3k tak kene block pun,yang lepas2 samapi 15k kekadang ok jer,maybe tt manusia terpilih kot

maksudnya bukan byk dari segi jumlah duit...byk transaction..duit keluar masuk berpuluh2 kali sehari macam tu..heheheh..

klu sehari 30k tp sekali trasaction tu tak kisah..

ni...contoh duit keluar masuk RM1 byk kali sehari..:)cgrock:)cgrock
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,042
Points
1,101
senang je nak setel mende ni..aku selalu wat kalu kena blok....kalu dah kena blok...biarkan akaun tu selama 3 hari bekerja..hari ke4..pasti ok dgn sendirinya..
 

ratusanRM

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
22,690
Reaction score
361
Points
131
Jangan guna saving account sehingga heavy transaction. Heavy = Kerap bukan amaun banyak :D:D:D

Nak selamat buka current account. :)cgrock
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,042
Points
1,101
xnak kena blok..pakai bank selain mbb...xpenah kena blok lagi..
 

WMComm

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2008
Messages
22,845
Reaction score
95
Points
120
senang je nak setel mende ni..aku selalu wat kalu kena blok....kalu dah kena blok...biarkan akaun tu selama 3 hari bekerja..hari ke4..pasti ok dgn sendirinya..

selagi x g bank selagi tu x boleh guna. :)
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register