BTC USD 49,683.2 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

James Bond - Quantum of Solace

ahmad100

Fun Poster
Joined
Sep 2, 2007
Messages
643
Reaction score
12
Points
15
salam semua
hangpa dah tgk cerita spt tajuk di atas?
apo komen korang :D
 
Sponsored Post

selambeyaya

Super Active Member
Joined
Mar 29, 2008
Messages
5,101
Reaction score
13
Points
65
aku dah tengok sabtu lepas.. bagi aku ni cite bond yang betul2 byk aksi.. x de adegan2 sek dgn tunjuk gadget2 canggih yang kadang2 mcm x masuk akal.. tapi penuh dgn kejar2 je memangjang.. x boring tengok..:D:D
 

metaaura

Super Active Member
Joined
Feb 25, 2007
Messages
6,737
Reaction score
3
Points
65
aik? aku pon blum tgk lagi.. tapi ade member kate.. bosan.. angle camera tak betul ye ke?
 

fine net

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
43,404
Reaction score
339
Points
136
aik? aku pon blum tgk lagi.. tapi ade member kate.. bosan.. angle camera tak betul ye ke?

nk tahu tgk ar sendiri....:)):)) aku pn blom tgk lg...:))
 

aHmadDaniEL

Banned
Joined
Jul 20, 2008
Messages
18,080
Reaction score
6
Points
115
Lum tengok....

tp pengarah dia peminat citer jason bourn ...tentu bnyk adegan kejar2...
 

kainlangsir

Legendary Member
Joined
Jul 24, 2006
Messages
12,458
Reaction score
267
Points
141
aku tunggu masa yang sesuai nak sedut je
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register