Jam Richard Mille Rm250k untuk Siti Nurhaliza

CG Sponsors




heaven

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
2,646
Reaction score
11
Points
25
PENYANYI tersohor tanah air, Datuk Siti Nurhaliza semalam dihadiahkan jam tangan jenama Richard Mille yang dipercayai berharga ratusan ribu ringgit sempena hari jadinya ke-30.

Jam itu diberi oleh suaminya, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa. Ia dibeli dari sebuah kedai jam terkemuka di Bukit Bintang, Kuala Lumpur.

Wartawan yang kebetulan berada di situ sempat merakamkan gambar Siti yang penuh bangga memakai jam itu di pergelangan tangan kirinya.

Ketika ditanya berapa harganya, Datuk K memberitahu, dua tiga ribu ringgit sahaja.

Bagaimanapun, tinjauan mendapati jam yang paling murah dijual di kedai itu ialah RM197,000.
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
Dato K gi Derma dkt Gaza tu lg baik....
 
Sponsored Post

aidiryatim

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
pergh.. jam termurah 197k?.. mesti jam tu ade salut2 emas n berlian bling2:D..bertuah badan siti:)
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
duit dah tak tau nak wat beli apa...
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
tu baik bantu org kat palestin....duit da banyk sgt...
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
20,028
Reaction score
1,740
Points
201
BAgi dia duit aku ..suka hati aku la nak buat apa...tapi semua maklum sekarang bukan masa untuk membazir.Elok golongan yg berkemampuan sepertinya menjadikan diri contoh untuk berjimat cermat.

Tapi pun susah jugak.Kalau dia byk bersedekah atau menderma pun takkan la dia nak hebohkan.

Ntah laaa..
 

jomie

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
6,845
Reaction score
613
Points
111
ni bermakna DATUK K sokong yahudi...jename jam pun dah tahu dah jam tu buatan mana...bongoknye dorang nih..baik p derma la oi
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
ni bermakna DATUK K sokong yahudi...jename jam pun dah tahu dah jam tu buatan mana...bongoknye dorang nih..baik p derma la oi
betul tu...takpikir betul dtauk K ni
 

MyBroadband

Active Member
Joined
Sep 6, 2008
Messages
1,350
Reaction score
38
Points
30
ramai je manusia bonggok..takleh wat pape la..selagi takde org ckap direct kat muka dia,selagi tu la sekor2 benggongg..
 

dR-Nazar

Active Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
2,207
Reaction score
5
Points
25
ni bermakna DATUK K sokong yahudi...jename jam pun dah tahu dah jam tu buatan mana...bongoknye dorang nih..baik p derma la oi

hihihi... kan dato k dah kena sedas... :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register