To Sell Jam G-Shock Model AW-590 Original !!

CG Sponsors




Status
Not open for further replies.

kimie007

Super Active Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
5,383
Reaction score
5
Points
65
>>>> Closed <<<<

Salam...
Saya nak jual jam G-Shock saya model AW-590.. Jam ni jam G-Shock Original Set.. Dalam kotak lagi..
Saya baru pakai baru sebulan lebih jer..
Keadaan jam ni sangat2 elok & baru lagi..
Waranti jam ni masih ada lebih kurang 11 bulan lagi..
Saya jual sbb skarang saya nk pakai duit..
Lagipun saya jarang pakai jam ni..
Harga semasa kat kedai RM369-RM399, tp kalau dapat kurang pun kedai bagi xla banyak sgt...
Saya memang nak pakai duit sangat2 sekarang ni..
So, saya nak jual pada harga RM250 sahaja..
Sape2 yg berminat, bleh jumpa saya kt area Ipoh..
Contact saya secepat mungkin ok...
Wassalam...

SMS me at 017-4678948 / 019-4561525
 
Last edited:
Sponsored Post

marley

Active Member
Joined
May 16, 2008
Messages
1,667
Reaction score
8
Points
25
klu ada kt butterworth skrg gak aku beli:-?
 

kimie007

Super Active Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
5,383
Reaction score
5
Points
65
ape2 hal SMS jer aku... Mmg brbaloi & xrugi beli jam ni, sempoi & bergaya... korang xrugi beli... aku yg rugi jual, tp terpaksa lah, nk pakai duit...
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post
Top
Log in Register