Jalan Sungai Koyan---> Ringlet

CG Sponsors




jaih

Super Active Member
Joined
Jan 14, 2006
Messages
9,699
Reaction score
310
Points
91
nak tanya pada sesapa yang pernah guna jalan nih..aku ingat nak travel guna jalan nih ari ni pegi ke cameron...

jalan nih dah siap sepenuhnya ker atau tidak lai..
tq
 
Sponsored Post

nuex

Active+ Member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
4,039
Reaction score
33
Points
30
jalan yg x beturap tu ker...
 

geniusneuro

Banned
Joined
Nov 1, 2008
Messages
19,775
Reaction score
7
Points
115
aritu pegi cameron ikut jalan from tapah... ok la..

nak better agi, ikut jalan simpang pulai, macam highway... situ baru siap gak la....
 

jaih

Super Active Member
Joined
Jan 14, 2006
Messages
9,699
Reaction score
310
Points
91
baru jer pas lalu jalan tuh...mmg jalan tak siap lagi... kena pakai 4wd lor...sian vios aku :((
 

Dobit127

Active+ Member
Joined
Oct 29, 2007
Messages
2,875
Reaction score
85
Points
35
beetoi ker orang kata just 5 km lagi x tar....boleh lalu tapi tanah merah....

ye ker....bila la diaorang nak siapkan highway ni....
 

muorian

Active+ Member
Joined
Apr 27, 2007
Messages
3,794
Reaction score
55
Points
40
dengar kata ada tanah runtuh kat cameron, kawasan mana ekk?
 

atzai

Active Member
Joined
Aug 10, 2007
Messages
1,277
Reaction score
12
Points
25
tak tau le
tak penah lalu
 

megatterawis

Active Member
Joined
Aug 12, 2009
Messages
1,069
Reaction score
19
Points
30
salam semua jln dr koyan ke ringlet blom siap sepenuhnya .........
rsenya dlm 10k blom berturap.........
jln sebelah sungai koyan dh siap
area ringlet blom siap lg
aku bg 80%dh siap
hujung tahun siap jalan tue
dr raub ke ringlet hanya 1jam 30 minit
walaupun jln tk siap lg
 
Sponsored Post
Top
Log in Register