BTC USD 37,572.8 Gold USD 1,773.28
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Jalan sesak pemandu tertidur

BasicCX

Super Active Member
Joined
Sep 8, 2008
Messages
6,223
Reaction score
172
Points
73
Jalan sesak pemandu tertidur

KOTA BHARU: Suasana di Jalan Kuala Krai, di sini, semalam, gempar seketika apabila seorang lelaki berusia 30-an tidak sedarkan diri hampir setengah jam dalam kenderaannya ketika berhenti di persimpangan lampu isyarat.

Dalam kejadian kira-kira jam 5 petang itu, lelaki yang memandu kenderaan utiliti sukan (SUV) Rexton itu tidak sedarkan diri menyebabkan laluan di jalan berkenaan sesak sepanjang hampir satu kilometer.

Kejadian itu menimbulkan panik di kalangan orang ramai yang berusaha membantu mengeluarkan lelaki terbabit dari keretanya, namun tidak berjaya.

Mereka menghubungi ambulans yang tiba tidak lama selepas itu kerana bimbangkan keadaan lelaki terbabit.

Orang ramai yang melihat keadaan itu berusaha mengejutkan lelaki terbabit dengan mengetuk cermin kenderaan berkenaan berkali-kali, tetapi gagal. Beberapa minit kemudian, lelaki terbabit yang enggan dikenali itu tiba-tiba menurunkan tingkap kenderaannya sambil memohon maaf kerana tertidur sebelum beredar dari situ.

-- H.Metro
 
Sponsored Post

koman

Active+ Member
Joined
Aug 18, 2009
Messages
4,706
Reaction score
60
Points
30
ishhh...tido mati ke apa nih..sampai tak sedar langsung...bahaya wooo...nih kalau tido kat rumah ada kebakaran ke apa ke tido tak sedar2...sedar2 dah ada dalam kubo...hehe
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
pancit kan tayar dia....
 

geesya

Super Active Member
Joined
Aug 6, 2009
Messages
7,456
Reaction score
243
Points
73
penat sangat kot
 

isz_shinigami

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2010
Messages
8,869
Reaction score
56
Points
80
fuh...letih sgt tu..xckup tdo...tmbh kje kuat...mmg ngntk ar...:D
 

sureheboh.com

Passed Away
Platinum Member
Joined
Jan 17, 2007
Messages
18,961
Reaction score
309
Points
131
Jalan sesak pemandu tertidur

KOTA BHARU: Suasana di Jalan Kuala Krai, di sini, semalam, gempar seketika apabila seorang lelaki berusia 30-an tidak sedarkan diri hampir setengah jam dalam kenderaannya ketika berhenti di persimpangan lampu isyarat.

Dalam kejadian kira-kira jam 5 petang itu, lelaki yang memandu kenderaan utiliti sukan (SUV) Rexton itu tidak sedarkan diri menyebabkan laluan di jalan berkenaan sesak sepanjang hampir satu kilometer.

Kejadian itu menimbulkan panik di kalangan orang ramai yang berusaha membantu mengeluarkan lelaki terbabit dari keretanya, namun tidak berjaya.

Mereka menghubungi ambulans yang tiba tidak lama selepas itu kerana bimbangkan keadaan lelaki terbabit.

Orang ramai yang melihat keadaan itu berusaha mengejutkan lelaki terbabit dengan mengetuk cermin kenderaan berkenaan berkali-kali, tetapi gagal. Beberapa minit kemudian, lelaki terbabit yang enggan dikenali itu tiba-tiba menurunkan tingkap kenderaannya sambil memohon maaf kerana tertidur sebelum beredar dari situ.

-- H.Metro

Bersyukur kerana tertidur semasa kereta berhenti walau pun sedikit menyusahkan orang lain, cuba tertidur semasa kereta sedang bergerak...:((
 

jaih

Super Active Member
Joined
Jan 14, 2006
Messages
9,907
Reaction score
419
Points
91
huih nasib baik bukan laluan aku balik keja.. kalau tak.. makan jem lerr..
 

minamie1

Active Member
Joined
Jul 7, 2010
Messages
2,081
Reaction score
16
Points
25
ingatkn kena serangan jantung td:))
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,921
Reaction score
541
Points
161
ni kes biase,tunggu lampu lama sangat sampai tertidur,pastu tidur mati plak tu hahahahaha
 

LeptoSpyra

Active Member
Joined
Nov 22, 2010
Messages
1,013
Reaction score
2
Points
25
kereta dia sangat selesa sampai boleh tido mati
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register