BTC USD 57,648.9 Gold USD 1,831.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Jalan-jalan Cari Makan di Singapura

five_soul

Active+ Member
Platinum Member
Joined
May 9, 2008
Messages
2,595
Reaction score
15
Points
25
Jalan-jalan Cari Makan di Singapura

Apa pendapat korang ttg rancangan musim ke-11 tv3 ni?
Kenapa TV3 nak memperkenalkan rakyat Malaysia pada Singapura?
Singapura kerajaan yg sombong dan tak suka bagi muka kat Malaysia.
Bukankah Malaysia kekurangan pelancong yg masuk sini. Kerajaan Malaysia lagi nak tarik banyak pelancong masuk Malaysia supaya duit masuk ke sini, TV3 pulak ajak rakyat Malaysia pergi melancong Singapura. Kerajaan S'pura bayar kat TV3 ke? Brp byk? Knp tak buat kat negara lain selain Singapura?

Okey, cukup la luahan hati aku fasal benda ni. Korang lak sampaikan pandangan korang bab2 patriotik ke, atau niat sebenar [email protected] prima ni buat rancangan kat singapura atau korang tak puas hati fasal kenyataan aku kat atas tu gak.
 
Sponsored Post

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
ikut diorg la....
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,885
Reaction score
8,266
Points
716
dah kasi duit
tunjuk jerlah
kang buruk siku plak :D
 

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,376
Reaction score
1,288
Points
231
aahahaha.... pemerintahan pakdoalahanat memang bagi muka kat singapork... jambatan bengkok dia batalkan...siap sultan johor perli lagi tu tapi dia ni buat ***** jugak.... lama lama satu malaysia dia jual kat singapork...kooorang jangan hairan pulak.......
 

xref

Fun Poster
Joined
Apr 4, 2008
Messages
488
Reaction score
17
Points
15
yg paling aku suka dia punya senikata...sampai anak aku main kat dapur berlari keluar bila iklan tu disiarkan.....
 

xref

Fun Poster
Joined
Apr 4, 2008
Messages
488
Reaction score
17
Points
15
sape ade lagu dia aku nak donlot
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register